خلاصه ای از صد و سومین جلسه شورای شهر

خلاصه ای از صد و سومین جلسه شورای شهر





ضرورت پیگیری اتمام پارکینگ های مکانیزه نیمه تمام

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت پیگیری اتمام پارکینگ های مکانیزه نیمه تمام تاکید کرد.

منصور وحیدی در نطق پیش از دستور صد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: بلاتکلیفی قرادادها در خصوص پارکینگ های مکانیزه موجب نارضایتی شهروندان شده است.

وی به وضعیت پل های غیر مکانیزه اشاره کرد و افزود: قرار بود این پل ها مکانیزه شود که متاسفانه هنوز این اقدام صورت نگرفته است.


بیش از ۳۸ دکه غیر مجاز در سطح شهر فعالیت می کنند


عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: طبق آمار در حال حاضر بیش از ۳۸ دکه غیر مجاز در سطح شهر فعالیت می کنند.


محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در محدوده میدان دانشگاه خوارزمی یک دکه وجود داشت اما در حال حاضر در انتهاری بلوار خوارزمی شش دکه فعالیت می کنند.

وی افزود: افزایش تعداد دکه ها در این محدوده نشان می دهد، حوزه مربوطه نظارت لازم را در این خصوص ندارد و با توجه به اینکه بر اساس مصوبات بالادستی ایجاد اینگونه دکه ها حتی برای سهمیه های خاص ممنوع است، اما همچنان شاهد افزایش دکه ها هستیم.

نبیونی اضافه کرد: کار اصلی دکه ها فروش روزنامه است که متاسفانه فعالیتی جز این امر انجام می دهند و این موضوع نیز باید پیگیری شود.


دکه ها در محل های امن جانمایی شوند
دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج نیز در این خصوص تذکری را یادآور شد و افزود: برخی دکه ها در محل های نا امن جانمایی شده اند که نیاز است اقدامات لازم در خصوص جابجایی آن ها صورت گیرد.

مهدی حاجی قاسمی ادامه داد: دکه ها باید در مکان هایی جانمایی شوند که موجب نا امنی شهروندان نشوند و مردم با خیال راحت بتوانند اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.


گل میخ های موجود در خیابان های فرعی منطقه یک جمع آوری شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: ضروری است گل میخ های خیابان های فرعی منطقه یک جمع آوری شود.

سارا دشتگرد در نطق پیش از دستور صد و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج، گفت: در خیابان های فرعی منطقه یک از گل میخ استفاده شده است که این در حالی است که گل میخ برای ترافیک کاربرد دارد و جانمایی آن در خیابان های فرعی بی مورد است.

وی اضافه کرد: در خیابان نیک نژادی که به پمپ بنزین متصل می شود و انتهای خیابان مسرور خسروی شاهد جانمایی گل میخ هستیم که این گل میخ ها جز آسیب رساندن به خودروی شهروندان نقش دیگری ندارند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات