جشنواره بهار مهربانی به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) برگزار می شود.

جشنواره بهار مهربانی به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) برگزار می شود.

IMG ۵۶۷۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری طبس، در جلسه شامگاه روز سه شنبه ۲۹ آبان در خصوص نحوه برگزاری جشنواره بهار مهربانی گفتگو و تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

مهندس مقدس زاده جانشین شهردار با تبریک هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) در تشریح دستور کار جلسه گفت: بعد از ماههای محرم و صفر و با آغاز ماه ربیع باید توجه ویژه ای به ایجاد شادی و نشاط صورت گیرد و برابر دستورالعمل وارده شهرداری، میراث فرهنگی، ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، هنرمندان و فعالین فرهنگی در برگزاری این جشن ها همکاری خواهند داشت.

غلامحسین طاهری مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر با اشاره به وجود ظرفیت در شهرستان، بر اجرای برنامه ها بصورت وحدت محور، پرهیز از کارهای کلیشه ای، دعوت از همه اقشار و گروه ها، استفاده از ظرفیت های بومی و محلی و توجه به پیوست فرهنگی برنامه ها تاکید کردند.

سوسن محسنی دبیر برگزاری مراسم در خصوص اهداف و محورهای این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط، خانواده محور بودن، اجرای میدانی و گذرا و بدون استیج از ویژگی های جشنواره بهار مهربانی است و برگزار کنندگان در فضایی که شهرداری آماده می نماید بصورت مستقل به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

در  ادامه جلسه و پس از استماع نظرات و پیشنهادهای حاضرین، موارد ذیل به تصویب رسید:

۱-زمان و مکان برگزاری جشنواره بهار مهربانی از ساعت ۱۴:۳۰ لغایت ۱۷ روز یکشنبه مورخ ۰۴/۰۹/۹۷ در محوطه پارک بانوان تعیین گردید.

۲-این جشنواره با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر طبس، اداره ورزش و جوانان، اداره میراث فرهنگی، اداره ارشاد اسلامی، کمیسیون امور بانوان و با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، و اشخاص و گروههای فعال در حوزه های فرهنگی- هنری، صنایع دستی و مشاغل خانگی و تولیدی برگزار می گردد.

۳-مقرر شد اداره ارشاد از شاعران و هنرمندان بومی برای اجرای برنامه و شاهنامه خوانی دعوت نماید.

۴-مقرر شد اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی لازم برای اجرای گروه ورزش باستانی و برگزاری جشنواره ورزشی و مسابقات را معمول نماید.
۵-مقرر شد اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از هنرمندان، تولید کنندگان، فعالین گردشگری و صاحبان مشاغل هنری برای معرفی و عرضه محصولات خود در قالب بازارچه دعوت نماید.

۶-مقرر شد جشنواره غذا و غرفه فروش تولیدات خانگی با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش دایر شود.

۷-مقرر شد کارگاه ادبی و کارگاه نقاشی و قصه گویی توسط مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر گردد.

۸-مقرر شد با همکاری مرکز بهداشت، ایستگاه سلامت و سنجش فشار خون دایر شود.

۹-مقرر شد با مدیریت خانم سالاری مدیر شرکت تعاونی سالار سربلند نمایشگاه پوشاک برگزار شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری طبس مسینا

    منبع خبر

    شهرداری طبس  مسینا

    شهرداری طبس مسینا

    شهرداری طبس مسینا یک شهرداری در شهر درمیان می باشد

      نظرات