حضور ۱۵۰ نفر در طرح طاهرین سازمان فردوس‌های مشهد

حضور ۱۵۰ نفر در طرح طاهرین سازمان فردوس‌های مشهد

حضور ۱۵۰ نفر در طرح طاهرین سازمان فردوس‌های مشهد

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از حضور ۱۵۰ نفر در طرح طاهرین این سازمان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدوی دامغانی جلسه هم‌اندیشی طاهران داوطلب گفت: غسل، عملی عبادی و واجب کفائی است و افرادی که در این طرح حضور پیدا کردند از افراد دغدغه مند جامعه بوده که با اهداف معنوی در این عمل خداپسندانه شرکت کردند و هدف از برگزاری این جلسه بررسی دغدغه‌ها و ارائه پیشنهادها و راهکارهای اجرایی بهتر طرح طاهرین داوطلب است.
وی با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ طاهر فعال و داوطلب برادر و خواهر در این طرح گفت: با توجه به اهمیت تکریم اموات، اولویت سازمان، صحت کامل امر تغسیل می‌باشد و حضور طاهران داوطلب و مشارکت آنان، می‌تواند در تسهیل و تسریع ارائه خدمت به شهروندان موثر باشد.
در ادامه رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص اهداف این طرح گفت: هدف از این طرح آمادگی شهروندان در مواقع ضروری و بحرانی و همچنین حساس‌سازی، الگودهی و هدایت هدفمند شهروندان در سبک زندگی معنوی و اصلاح نگرش آنان نسبت به شغل شریف غسالی است.
سعید بیژنی در خصوص برگزاری دوره جدید آموزش طرح طاهرین ادامه داد: دوره چهارم این طرح در اواخر آذرماه برگزار و افراد پس از آموزش اولیه و قبولی در آزمون و مصاحبه در این طرح بکارگیری می‌شوند و افراد علاقه مند با سن ۲۵ تا ۵۰ سال و حداقل تحصیلات دیپلم و متاهل می توانند در این دوره شرکت نمایند.
وی افزود: برگزاری طرح طاهرین سطح ۲ و سطح ۱ و نیز دوره تربیت مربی طاهر و برپایی همایش بزرگ طاهرین داوطلب در بهمن ماه از دیگر برنامه های مدنظر این اداره می باشد.
گفتنی است افراد داوطلب می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان فردوس‌ها به آدرس اینترنتی mcm.mashhad.ir جهت ثبت‌نام در دوره چهارم این طرح اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات