منتخبین حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شهرداری مشهد معرفی می‌شوند

منتخبین حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شهرداری مشهد معرفی می‌شوند

منتخبین حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شهرداری مشهد معرفی می‌شوند

جانشین رئیس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی شهرداری مشهد در دومین جلسه کمیته عالی پایش منتخبین مدیران و کارکنان حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرداری از معرفی منتخبین حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شهرداری مشهد خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مصطفی صفایی در دومین جلسه کمیته عالی پایش انتخاب نمونه‌ها در حوزه عفاف و حجاب شهرداری، با اعلام این خبر، اظهار کرد: می‌توان گفت حجاب ثمره عفاف درونی است که تظاهر و نُمود بیرونی یافته است و به نوع پوشش در ظهور اجتماعی افراد گفته می‌شود.
وی در ادامه افزود: عفاف در رفتار در حیطه‌ی حجاب و پوشش است. عفت، به معنی پارسایی و آن حالت نفسانی است که انسان را از غلبه‌ی شهوت باز دارد. قرآن کریم نیز به چند رفتار عفیفانه، از جمله رعایت عفت در گفتار، نگاه، شهوت، پوشش و عفت در کردار اشاره می‌کند.
صفایی خاطرنشان ساخت: در همین راستا و در جهت ارتقاء فرهنگ سازمانی با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب و ارتقاء شان و منزلت کارکنانی که به ارزش‌های سازمانی پایبند هستند و هچنین شناسایی الگوهای رفتاری و بسترهای اجتماعی الگوپذیری و ساز و کارهای تشویقی و حمایتی در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و توسعه و ارتقا مشارکت نظام‌مند دستگاه‌ها و تشویق و ترغیب کارکنان به ارائه خدمات بهتر و ارج نهادن به خدمات ارزنده کارمندان متعهد و کارآمد، قصد در انتخاب منتخبین حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شهرداری در میان مدیران و کارکنان داریم.
وی اذعان کرد: بعد از انتخاب افراد منتخب در این حوزه، با برگزاری مراسمی از افراد برگزیده به رسم یادبود با حضور مسوولین شهرداری تقدیر به عمل خواهد آمد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات