آمادگی مدیریت شهری برای انعقاد تفاهمنامه همکاری با شهرک صنعتی توس

آمادگی مدیریت شهری برای انعقاد تفاهمنامه همکاری با شهرک صنعتی توس

آمادگی مدیریت شهری برای انعقاد تفاهمنامه همکاری با شهرک صنعتی توس

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمد حاجیان شهری ظهر امروز و در نشست جمعی از اعضای شورای شهر مشهد با هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی توس با بیان اینکه بسیاری از مسائل شهرک صنعتی در خارج از محدوده شهری مشهد واقع شده است، اظهارکرد: موضوعات مربوط به شورای شهر و شهرداری در قانون تعریف شده و غیر از موارد مصرح نمی‌توانیم به مسائل دیگر ورود پیدا کنیم.

حاجیان شهری با بیان اینکه اعضای شورای شهر مسائل و مشکلات شهرک صنعتی توس را به نهادهای ذیربط منتقل خواهد کرد، گفت: در حوزه هایی مثل نگهداری از فضای سبز، جمع‌آوری پسماند و روش هایی که منجر به کاهش هزینه‌ها می‌شود میتوان در قالب انعقاد تفاهمنامه همکاری داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۸۰ واحد مشاغل مزاحم که سطح شهر مشهد بوده‌اند، امروز در این شهرک مستقر شده‌اند؛ تقی‌زاده خامسی، شهردار سابق مشهد نیز در تفاهمنامه‌ای تصمیم گرفته‌ تا خدمات متقابلی در این خصوص ارائه شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد در ادامه با اشاره به معضل سگ های ولگرد در شهرک صنعتی توس، گفت: این مشکل در سطح شهر مشهد نیز وجود دارد و حوزه خدمات شهری پیگیر این موضوع است.

تصفیه‌خانه احداث شده در شهرک صنعتی توس دیگر محوریت صحبت های حاجیان شهری در این نشست بود و اظهارکرد: این تصفیه‌خانه از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و اگر بتوان خروجی آب را به لحاظ استانداردهای آبیاری فضای سبز به حد قابل قبول رساند، درآمدزایی خوبی درپی خواهد داشت؛ خروجی این تصفیه‌خانه در حدود ۹۰ لیتر بر ثانیه است که با این حجم میتوان ۱۶۰ هکتار از اراضی کشاورزی را آبیاری کرد.

حاجیان شهری از آمادگی مدیریت شهری مشهد برای عقد قرارداد میان شهرداری و شهرک صنعتی توس خبرداد و گفت: به کمک این تفاهمنامه میتوان در برخی زمینه ها همکاری داشته باشیم؛ امیدواریم خروجی این جلسه منجر به عقد این قرارداد شود و بتوان به واسطه آن بخشی از مشکلات را برطرف نمود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات