دیدار شهردار اهواز با خانواده شهید عبدالرحمن مرغیان دزفولی

دیدار شهردار اهواز با خانواده شهید عبدالرحمن مرغیان دزفولی

شهردار اهواز با حضور در منزل خانواده شهید عبدالرحمن مرغیان دزفولی از شهدای شهرداری اهواز به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.
به گزارش سایت شهرداری اهواز در این دیدار منصور کتانباف با تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای شهرداری اهواز اذعان کرد: پرسنل و نیروهای خادم شهرداری اهواز در همه صحنه‌ ها و موقعیت ها در کنار همشهریان بوده و در راه خدمت به مردم و جان خود را نیز فدا کردند.
وی ادامه داد: شهدای شهرداری از افتخارات این سازمان بوده و هستند از این رو تصمیم گرفتیم کلیه اطلاعات مربوط به شهدای شهرداری را جمع آوری و مجموعه ای به نام نقش شهرداری اهواز در دفاع مقدس را تدوین کنیم.
کتانباف ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید عبدالرحمن مرغیان گفت: امروز که با انبوه مشکلات در سطح شهر و کشور مواجه هستیم بیش از گذشته نیازمند روحیه جهادی هستیم روحیه ای که این شهدای گرانقدر طلایه دار آن بودند.
در پایان این دیدار شهردار اهواز با اهدای لوحی یادبود به خانواده شهید مرغیان از مقام والای ایشان تجلیل کرد.
گفتنی است شهید عبدالرحمن مرغیان دزفولی متولد یک بهمن در سال ۱۳۴۲ از کارکنان دایره اموال غیرمنقول شهرداری اهواز بود که همزمان با جنگ تحمیلی به عشق امام خمینی پای به جبهه های حق بر علیه باطل گذاشت.
وی در عملیات کربلای چهار دچار موج گرفتگی شد و مدتی از جبهه ها دور ماند. اما به محض پدیدار شدن اولین نشانه های بهبودی مجددا به جبهه های نبرد بازگشت و در تاریخ یک بهمن ۱۳۶۵ در جریان عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات