برگزاری اولین جلسه کمیته حمل و نقل پاک و فرهنگسازی

برگزاری اولین جلسه کمیته حمل و نقل پاک و فرهنگسازی

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، نخستین جلسه کمیته حمل و نقل پاک و فرهنگسازی شهرداری اراک، در محل دفتر معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری برگزار گردید .
در این جلسه که معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر اراک، معاون امور عمرانی فرمانداری، نماینده پلیس راهور فا، رییس هیات دوچرخه سواری استان مرکزی، نمایندگان شرکت های توزیع برق، آب و فاضلاب و شرکت گاز استان مرکزی، مدیر عامل موسسه مردم نهاد محافظان طبیعت و مبتکر طرح سه شنبه های بدون خودرو، مشاور طرح بازنگری مطالعات جامع، مشاور طرح دوچرخه، نماینده بانک قرض الحسنه رسالت، نماینده اداره بهزیستی، سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و نماینده سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اراک حضور داشتند، به راهکارهای عملی در جهت توسعه حمل و نقل پاک شامل توسعه پیاده راه ها، ایجاد تسهیلات دوچرخه و گسترش شیوه های غیر موتوری پرداخته شد و در انتها بیانیه ای توسط اعضای کمیته در این خصوص صادر گردید.
گفتنی است در بیست و پنجمین نشست کلانشهرهای کشور خسروی به عنوان رییس کمیته حمل و نقل پاک و فرهنگسازی کلانشهرهای کشور و نراقی به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شده اند. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات