آموزش ایمنی به دانش آموزان ۱۰ مدرسه طی یک هفته

آموزش ایمنی به دانش آموزان ۱۰ مدرسه طی یک هفته

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک،رییس سازمان آتش نشانی اراک در این خصوص اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ۸ آذرماه "روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس" با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان آموزش و پرورش و در راستای کاهش اثرات ناشی از زلزلههای احتمالی، مربیان آموزشی این سازمان با حضور در چندین مدرسه در سطح شهر، آموزش های ایمنی را به دانش آموزان ارائه می نمایند.
آقازیارتی در ادامه افزود: در زمان بروز حوادث و یا زلزله، دانستن نکات ایمنی و چگونگی مواجهه با آنها از جمله اقداماتی است که تمامی شهروندان باید با آن آشنا باشند که دانش آموزان به عنوان یک ظرفیت آموزشی، ضمن آشنایی با این آموزش ها و به کارگیری آنها در مواقع لزوم می توانند انتقال دهنده به افراد خانواده باشند.
وی ادامه داد: دانش آموزان با شرکت در این کلاس های آموزشی ضمن آشنایی با انواع حوادث، خاموش کننده های دستی و نحوه چگونگی استفاده از آنها، با نکات ایمنیقبل از وقوع زلزله، هنگام وقوع زلزله، بعد از زلزلهو در زمان بحران نکاتی را فرا می گیرند.
رییس سازمان آتش نشانی اراک با اعلام آمادگی جهت اعزام مربیان آموزشی به تمامی مدارس سطح شهر، در پایان گفت: در قالب این طرح از ابتدای هفته جاری، مربیان آموزشی این سازمان در ۱۰ مدرسه حضور یافته و اصول ایمنی و آتش نشانی را به دانش آموزان آموزش دادند. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات