برگزاری جلسه ارزیابی و بررسی عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با حضور مدیرکل امور اداری و پشتیبانی بنیاد کشور

برگزاری جلسه ارزیابی و بررسی عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با حضور مدیرکل امور اداری و پشتیبانی بنیاد کشور


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ، جلسه ای در خصوص ارزیابی و بررسی عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با حضور آقایان خزاعی مدیر کل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور ، بلدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، معاونین ،کارشناسان مسئول و کارشناسان ذیربط در سالن جلسات برگزار شد.
آقای خزاعی با بیان اینکه ارزیابی و بررسی عملکرد بنیادهای سراسر کشور  انجام می شود و نتایج استخراج شده به ریاست بنیاد مسکن کشور ارایه می شود ،اظهار داشت : مدیریت جهادی شتاب بخش اجرای طرح های عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق روستایی است.
ایشان بر لزوم استفاده از مدیریت جهادی در اجرای طرح های عمرانی و محرومیت زدایی تاکید کرد .
آقای خزاعی ادامه داد : در دنیای امروز، سرمایه های انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع سازمانی، به سازمان معنا و مفهوم می بخشند و زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم می کنند. وی افزود: پشتیبانی و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن در این شرایط با تکیه بر ظرفیت مدیریتی و توان کارشناسی کارشناسان خود در جهت ارتقاء کمی وکیفی، افزایش بهره وری، تسهیل و تسریع فرایندها و فعالیتهای جاری، گامهای مفید علمی و عملی برداشته و در این میان، توجه به حاکمیت ارزشهای اسلامی، کرامت و معیشت همکاران در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اولویت قرار دارد.
مدیر کل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور ، قم را در استفاده بهینه از نیروی انسانی متخصص و کار آزموده در کشور پیشتاز دانست .
. مدیر کل امور اداری و پشتیبانی بنیاد مسکن کشور تاکید کرد : بنیاد مسکن از جمله سازمان ها با مدیریت جهادی است که در اغلب شرایط بحرانی و حوادث در کشور کارنامه ای درخشان داشته است .
دراین نشست که با حضور کارشناسان کشوری و استانی و مسوولان و مدیران مالی و پشتیبانی بنیاد مسکن برگزار شد عملکرد سال ۹۶ بنیاد مسکن استان قم مورد ارزیابی قرار گرفت و شاخص های استفاده بهینه از منابع درآمدی و هزینه ها مورد تبیین و تحلیل قرار گرفت .
در ادامه جلسه آقای مهندس بلدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و پشتیبانی ستاد مرکزی از برنامه های بنیاد استان ، گزارش کاملی از اقدامات و برنامه های اجرایی ارائه داد.
ایشان ادامه داد : استفاده بهینه از منابع انسانی و منابع مالی در استان قم از اولویت های ماست.


لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات