با همکاری پرسنل محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی:
   
   برگزاری کلاس آموزشی محیط زیست برای نونهالان شهرستان سنقر و کلیایی

با همکاری پرسنل محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی: برگزاری کلاس آموزشی محیط زیست برای نونهالان شهرستان سنقر و کلیایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک دوره کلاس آموزشی در خصوص مسائل پیرامون محیط زیست برای نونهالان شهرستان سنقر و کلیایی برگزار گردید.

رضا چقاکبودی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنقر و کلیایی در این خصوص گفت: محیط زیست بزرگترین دارایی بشر برای تامین نیازهای مادی و معنوی می باشد و از این رو حفاظت از این دارایی بزرگ امری ضروری است .

چقاکبودی گفت: اندیشه ها و رفتارهای سطحی در بین انسان ها ، فشار عظیمی را بر محیط زیست وارد ساخته است ، و این فشار ها در حال تبدیل شدن به بحران عظیمی نظیر کمبودآب، کاهش جنگل ها، آلودگی هوا و ... از جمله این بحران ها می باشد.


وی افزود، از اینرو با وجود کمبودهای فراوانی که در اجرای برنامه های فرهنگی برای آموزش حفاظت از محیط زیست وجود دارد، تصور میشود یکی از بهترین راه حل های فایق آمدن به این مشکلات نهادینه سازی فرهنگ محیط زیست باشد، از اینرو یک دوره کلاس آموزشی با محوریت مسائل زیست محیطی  در مهدکودک فرشته های این شهرستان برگزار گردید که در این دوره کودکان با حیات وحش و سایر مباحث زیست محیطی با زبان ساده آشنا شدند.

کبودی در پایان خاطر نشان کرد: حفاظت از محیط زیست نیازمند فرهنگ سازی گسترده  است و این فرهنگ سازی بر عهده تمامی افراد  جامعه و آموزش به سایرین می باشد.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات