نگاه شورای شهر و شهرداری مشهد به حوزه بهداشت و سلامت قابل تقدیر است

نگاه شورای شهر و شهرداری مشهد به حوزه بهداشت و سلامت قابل تقدیر است

نگاه شورای شهر و شهرداری مشهد به حوزه بهداشت و سلامت قابل تقدیر است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نگاه شورای شهر و شهرداری مشهد به موضوع بهداشت وسلامت قابل تقدیر است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مقدس، سید حسن قاضی زاده هاشمی، امروز در مراسم افتتاح بیمارستان و زایشگاه "مادر" که با حضور شهردار منتخب و رئیس شورای شهر مشهد برگزار شد با تقدیر از نگاه شورا و شهرداری مشهد به حوزه بهداشت و سلامت افزود: خوشبختانه هر جا که دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیازمند یاری بوده و از شورا و شهرداری مشهد در خواست مساعدت داشته است از هیچ کمکی مضایغه نکرده اند.
وی اضافه کرد: این نگاه شورای شهر و شهرداری مشهد در حالی که برخی ایجاد مشکل می کنند جای سپاس و تقدیر دارد، زیرا مردم اگر خواسته اند که ما سرکار باشیم برای این است که گره ای از کارشان باز کنیم.
وی با بیان اینکه همه باید به حوزه سلامت کمک کنند، اظهار کرد: شهر مشهد استعداد زیادی دارد و آنهایی که دنبال سود هستند، بهترین شهر برای سرمایه گذاری مشهد است و اگر این سرمایه گذاری با رعایت حق مردم وبرای خدمت به مردم باشد هم دنیا را داریم وهم آخرت را .
قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: با وجود زحمات و تلاش های چشمگیر و قابل توجه دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گرفتاری و مشکلات زیادی در حوزه فضا و کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان مشهد داریم که باید برای رفع آنها سرانه های بهداشت ودرمان افزایش پیدا کند.
وزیر بهداشت ادامه داد: در حال حاضر سرانه های درمان مشهد منصفانه نیست و بسیار پایین است و تلاشها و پیگیری های ما برای افزایش آن نتیجه ای نداشت، لذا نمایندگان خراسان رضوی به ویژه نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی باید افزایش سرانه های بهداشتی و درمانی مشهد را از طریق مجلس پیگیری کنند.
لازم بذکر است پس از مراسم رسمی افتتاح بیمارستان و زایشگاه "مادر" ، طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز با حضورسید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، محمد رضا کلایی شهردار منتخب مشهد و محمد رضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد افتتاح وبه بهره برداری رسید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات