مجموعه مدیریت شهری قزوین نگاه ویژه ای به فرهنگ دارد

مجموعه مدیریت شهری قزوین نگاه ویژه ای به فرهنگ دارد

به گزارش عمومی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، آئین اختتامیه بیستمین جشنواره تئاتر استان قزوین جمعه شب با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، مسئولان استانی و اهالی فرهنگ و هنر در سالن اجتماعات حضرت بانو زهرا (س) برگزار شد.

محمد درافشانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: مجموعه مدیریت شهری قزوین توجه ویژه ای به فرهنگ دارد و تلاش می کند از هنرمندان حمایت کند.

درافشانی افزود: با توجه به نگاه ویژه و سیاست های مجموعه مدیریت شهری جدید قزوین به  فرهنگ، عملیات اجرایی سالن تئاتر شهر قزوین به شکل بلک باکس (محل اصلی اجرای نمایش) در بوستان ملت آغاز شده است.

وی یادآورشد: برنامه ها و رویدادهای فرهنگی که در شهر قزوین اجرا می شود به تقویت زیرساخت های فرهنگی و در نهایت ارتقاء فرهنگ شهروندی کمک شایانی خواهد داشت واین مهم در چشم اندازهای شورای اسلامی شهر و شهردار نیز دیده می شود.

درافشانی خاطرنشان کرد: پروژه سالن بلک باکس از طراحی مدرن و پیشرفته ای برخوردار است که امیدواریم با افتتاح آن بخشی از دغدغه های هنرمندان شهر قزوین در خصوص کمبود سالن تئاتر مرتفع شود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات