به‌سازی معابر منطقه یک در راستای جمع‌آوری آب‌های سطحی


شهردار منطقه یک خبر داد:


به‌سازی معابر منطقه یک در راستای جمع‌آوری آب‌های سطحی


سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان
شهردار منطقه یک کرمان گفت: ترمیم و سامان‌دهی جدول‌های خیابان فیروزآباد در راستای به‌سازی معبر و بهبود وضعیت جمع‌آوری آب‌های سطحی، در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، رضا خیاط‌زاده با بیان این که سامان‌دهی و رفع نواقص جدول‌ها در سطح معابر جهت خدمات رسانی به شهر و شهروندان ساکن در منطقه در حال انجام است، افزود: در ادامه‌ی فرایند فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمت رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری و کانیوو در خیابان فیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و نیروهای حوزه فنی عمرانی مشغول عملیات جدول‌گذاری این معبر هستند.
شهردار منطقه یک هدف از تعویض و جدول‌گذاری معابر اصلی و فرعی را به‌سازی و زیباسازی معابر، هدایت آب‌های سطحی و بالابردن بهداشت عمومی معابر و ارائه خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: طرح‌های زیرساختی در سطح شهر به منظور رفع مشکلات شهروندان و حفظ ایمنی آنها انجام می‌شود و امیدواریم با به‌سازی و سامان‌دهی فضاها و معابر شهری، شاهد چهره‌ا‌ی زیبا و جدید در سطح منطقه باشیم.
خیاط‌زاده گفت: عملیات یاد شده شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و ایجاد کانیوو جهت به‌سازی ورودی‌های برخی کوچه‌هاست که از کوچه شماره چهار فیروزآباد آغاز شده و تا میدان حضرت ابوالفضل (ع) ادامه می‌یابد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۷.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات