برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان

برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود در خصوص برنامه‌های جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جشنواره پاییز هزار رنگ گرگان برگزاری مسابقه رالی نقشه‌خوانی شهری خانوادگی است.

وی ادامه داد: ثبت‌نام این مسابقه از ۳۰ آبان ماه آغاز شده و تا ششم آذرماه ادامه دارد و روز چهارشنبه هفتم آذرماه کلاس توجیهی برگزار و در تاریخ پنجشنبه پنجم آذرماه این مسابقه در گرگان برگزار خواهد شد.

شهردار گرگان بیان کرد: این مسابقه از میدان شهرداری گرگان شروع خواهد شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نقطه‌ای در محور ناهارخوران به عنوان نقطه پایانی مسابقه خواهد بود.

دادبود با اشاره به اینکه این مسابقه با همکاری هیات موتورسواری و اتوموبیلرانی شهرستان گرگان اجرا خواهد شد، تصریح کرد: به نفر اول ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، نفر سوم پنج میلیون ریال و نفر چهارم دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی با تقدیر از اداره ورزش و جوانان گرگان، پلیس راهور و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، تاکید کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۲۴۴۶۲ با پیش شماره ۰۱۷ تماس بگیرند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات