برگزاری آزمون دوره مقدماتی HSE در سالن آموزش سازمان آتش نشانی اراک

برگزاری آزمون دوره مقدماتی HSE در سالن آموزش سازمان آتش نشانی اراک

به گزارش اداره ارتباطات واموربین الملل شهرداری اراک، آزمون دوره مقدماتی HSE ویژه مدیران مناطق شهرداری، مسوولین و کارشناسان سازمان آتش نشانی اراک در سالن آموزش این سازمان برگزار شد.
با توجه به ضرورت آشنایی مدیران و کارشناسان شهرداری و آتش نشانی با مباحث ایمنی و مخاطرات ناشی از کار و پیشگیری از وقوع حوادث، با پیگیری های رییس سازمان و رایزنی با اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی، دوره مقدماتی بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و به کارگیری آن در صنایع، ویژه مدیران مناطق شهردای، مسوولین و کارشناسان سازمان آتش نشانی اراک به مدت ۴۲ ساعت زیر نظر مربیان آموزشی فنی و حرفه ای در ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک برگزار شد.
این گزارش حاکی است؛ هدف از برگزاری این دوره آموزشی تربیت کارشناسان و افسران HSE بوده تا ضمن نظارت بر ایمنی محیط محل کار خود، در بازدیدهای دوره ای از ساختمان های در حال ساخت در سطح شهر، موارد ناایمن موجود را شناسایی و با ارائه تذکرات قانونی در رفع و اصلاح آنها اقدام نمایند.
گفتنی است؛ آزمون این دوره با حضور ناظرین اداره کل فنی و حرفه ای استان مرکزی در محل سالن آموزش سازمان آتش نشانی اراک برگزار شد و افرادی که نمره قبولی در آزمون کسب نمایند می توانند در دوره پیشرفته آن ثبت نام نموده و شرکت کنند. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات