همایش سرمایه گذاری اراک دی ماه برگزار می شود

همایش سرمایه گذاری اراک دی ماه برگزار می شود

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک،سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در اراک خبر داد و گفت: مقدمات و پیگیری های مورد نیاز برای برگزاری این همایش در حال انجام است.
مهاجرانی با بیان اینکه تعدادی پروژه سرمایه گذاری در اراک مورد مطالعه و امکان سنجی قرار گرفته گفت: برای تهیه طرح جامع فرصت های سرمایه گذاری اراک با اساتید دانشگاه ارتباط برقرار شد و با تشکیل جلسه های متعدد شرح خدمات طرح مذکور به صورت کاملا کارشناسی تهیه شده است.
وی ادامه داد: همایش فرصت های سرمایه گذاری اراک یکی از برنامه های این سازمان است، در این همایش از سرمایه گذاران کشوری دعوت خواهد شد و با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود با برگزاری این برنامه گام موثری در جذب سرمایه گذاران در پروژه های اراک برداشته شود.
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک افزود: با تعدادی هولدینگ معتبر سرمایه گذاری مذاکره شده که در روزهای آینده برای بازدید از پروژه ها به شهر اراک سفر خواهند کرد و در صورت موافقت مراحل قانونی برای همکاری انجام خواهد شد.
مهاجرانی خاطرنشان کرد: تعدادی پروژه خرد شهری از جمله رستوران، شهربازی سرپوشیده پارکی و ... نیز به عنوان پروژه های سرمایه گذاری تعریف و در روزهای آینده فراخوان جذب سرمایه گذار منتشر می شود. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات