لزوم راه‌اندازی کارگروه مشترک توسعه همکاری یزد و کاشان

رییس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به ظرفیت های علمی و اجرایی یزد در مدیریت شهری گفت: راه‌اندازی کارگروه مشترک توسعه همکاری شهرهای یزد و کاشان ضروری است.
به گزارش ایسنا منطقه یزد،«علی رسول‌زاده» در جریان سفر خود به استان با حضور در شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: کاشان یکی از شهرهای تاریخی، با سابقه‌ای بیش از ۷هفت هزار سال است.
وی با بیان این‌که بیش از ۱۳۰۰ ابنیه در بخش های تاریخی، میراثی و فرهنگی در شهر کاشان وجود دارد، افزود: بحث فرهنگی کاشان یکی از ویژگی‌های مردم این دیار بوده که در حدود ۷۰۰ هیئت عزاداری نمود پیدا کرده است.
رییس شورای اسلامی شهر کاشان با اشاره به نقش کاشان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در شهر کاشان ۱۷۰۰ شهید، شش هزار جانباز و ۳۰۰ هزار آزاده وجود دارد.
رسول‌زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به ارتباطات انقلابی مردم یزد و کاشان قبل از انقلاب، تصریح کرد: شناخت اعضای شورای شهر کاشان از فرهنگ و ویژگی های مردم و مسئولان شهر یزد، ما را بر آن داشت که باب همکاری در حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری  و  درآمد پایدار را  با این شهر آغاز کنیم.
وی در پایان با بیان این ‎ که یزد شهر گردشگری است و نمی ‎ توان آن را صنعتی دانست و بیان کرد: راه‌اندازی کارگروه عملی و اجرایی مشترک بین شهرهای کاشان و یزد نقش مهمی در توسعه گردشگری این شهرها ایجاد می کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات