برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج

همزمان با آغاز هفته گرامیداشت بسیج و بزرگداشت بسیجیان شهید و جانبازان گرامی و همچنین هفته وحدت مراسم گرامیداشت این ایام پر خیر و برکت در محل نمازخانه اداره کل راه و شهرسازی برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور بسیجیان و همکاران اداره کل برگزار گردید مهندس سلطانی مدیرکل راه و شهرسازی ضمن تبریک این ایام آمار کوتاهی از پروژه های استان از جمله مقدار آزاد راه ها و بزرگراه های در حال ساخت، زیر ترافیک و بقیه پروژه های عمرانی هچون راه های روستایی و مسکن را برای حاضران در جلسه توضیح دادند.

دکتر متفکر آزاد از اساتید دانشگاهی که مهمان ویژه این مراسم بودند در مورد بسیج و بسیجی بودن و ثمرات انقلاب اسلامی در این دهه های اخیر نیز مطالب بسیار با ارزشمندی بیان داشتند با وجود حملات مختلفی که از جانب دشمنان ما وارد شده است ما همچنان در دنیا چهارمین قدرت نانو فناوری دنیا هستیم و این برای اسکتبار و بدخواهان نظام بسیار دردناک است و این که ما در تولید علم در رتبه شانزدهمین دنیا و از قدرتمندان منظقه هستیم برای ما بسیار ارزشمند است.

ایشان گفتند ما در برابر آمریکا و دشمنان مشکل تاکتیکی و استراتژیک نداریم بلکه مشکل ما با آنها ایدولوژیک است و باید در برابر آن مقاومت کرده و به خودمان اعتماد داشته باشیم.

مداحی برادر گرامی و مداح اهل بیت آقای صمد باغبان آخرین برنامه از مراسم گرامیداشت هفته بسیج بود که حاضرین را با نوای دلنشین خود بهره مند نمودند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی

    اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات