احداث پروژه یاس در ۶۵ هزار متر زمین رها شده در بافت پرجمعیتی ریزدانه  ...

احداث پروژه یاس در ۶۵ هزار متر زمین رها شده در بافت پرجمعیتی ریزدانه ...

احداث پروژه یاس در ۶۵ هزار متر زمین رها شده در بافت پرجمعیتی ریزدانه و کم برخوردار بولوار توس

رییس اداره فنی و اجرایی مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مقدس از پروژه مشارکتی ۱۳۱۲ واحدی یاس در ۶۵ هزار متر زمین رها شده در بافت پرجمعیتی ریزدانه و کم برخوردار بولوار توس خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر دانش در بازدید اصحاب رسانه از پروژه مشارکتی ۱۳۱۲ واحدی یاس بیان کرد: یکی از اهداف، توسعه عدالت شهری در همه نقاط شهری بود لذا در سال ۹۱ قرارداد این پروژه بسته شد.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۲ درصد از پروژه سهم شهرداری است، افزود: مساحت ۱۹۴ هزار مترمربعی پروانه و زمین آورده شهرداری در پروژه یاس است؛ همچنین ۱۶ برج ۸۲ واحدی در این پروژه مشارکتی ساخته شده است.
رییس اداره فنی و اجرایی مدیریت سرمایه‌گذاری و مشارکت های معاونت اقتصادی شهرداری مشهد مقدس تصریح کرد: با احداث این برج‌ها دو برابر جمعیت ۶۰۰ دستگاه در این مجتمع ساکن خواهد شد؛ همچنین در این پروژه مسجد، درمانگاه، خدمات آموزشی، بانک و ... پیش‌بینی شده است.
دانش اضافه کرد: پروژه یاس تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان سال جاری یا اواسط سال آینده باید به بهره برداری برسد.
به گفته وی ارزش کل پروژه در قرارداد ۱۳۰ میلیارد تومان بوده که ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذار برای ساخت آن هزینه می‌کند.
در ادامه علی اکبر حسین علیزاده، سرمایه‌گذار پروژه مشارکتی ۱۳۱۲ واحدی یاس و رئیس هیات مدیره شرکت بتن ساز تربت نیز گفت: پروژه واحدهای ۹۰ و ۱۲۰ متری دارد ؛ همچنین پارکینگ به اندازه تمامی واحدها یعنی ۱۴۰۰ واحد تعریف شده و حتی برای مهمان‌ها هم پارکینگ در نظر گرفته‌ایم.
وی عنوان کرد: این پروژه مهد و پیش دبستانی دارد در کنار آن کلیه نیازمندی‌های ساکنان پروژه در داخل پروژه دیده شده است؛ همچنین دو ورودی از حاشیه بولوار توس و توس ۵۳ تعبیه شده است.
سرمایه‌گذار پروژه مشارکتی ۱۳۱۲ واحدی یاس با بیان اینکه امیدوارم این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد، گفت: قیمت این پروژه با متری یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان آغاز شد و در حال حاضر با متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ارزانترین مجتمع مسکونی مشهد است؛ به هر واحد ۵۰ میلیون وام بافت فرسوده با سود ۱۸ درصد تعلق گرفته است و افراد با اقساط ۸۵۰ هزار تومان در ماه می‌توانند صاحب خانه می شوند.
به گفته وی ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان قیمت هر واحد پیش‌بینی شده که ۳۰ درصد نقد، ۵۰ میلیون وام و الباقی اقساطی بوده است.
حسین علیزاده خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۰۰ واحد واگذار شده و ۳۰۰ واحد نیز هم سهم شهرداری مشهد است.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات