برپایی گالری آثار کاریکاتوریست‌های دومین جشنواره جهانی کاریکاتور  ...

برپایی گالری آثار کاریکاتوریست‌های دومین جشنواره جهانی کاریکاتور ...

برپایی گالری آثار کاریکاتوریست‌های دومین جشنواره جهانی کاریکاتور جامعه ایمن

سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد از برپایی گالری آثار هنرمندان کاریکاتوریست ملی و بین‌المللی دومین جشنواره جهانی کاریکاتور جامعه ایمن خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی در مصاحبه با خبرنگار ما بیان کرد: فراخوان دومین جشنواره هنری جامعه ایمن که شامل جشنواره‌های فیلم کاریکاتور و دانش‌آموزی منتشر شده است.
وی افزود: نخستین مرحله از این جشنواره در مراسمی با حضور هنرمندان مشهدی و کشوری، شهردار و اعضای شورا در دی ماه سال گذشته برگزار شد و حدود ۱۷۰۰ اثر از ۷۲ کشور جهان به این جشنواره ارسال و داوری این آثار در دوهفته گذشته صورت گرفت.
سرپرست مدیریت ساماندهی و مهندسی بحران شهرداری مشهد ابراز کرد: از این آثار۱۸۰ اثر شایسته داوری در مرحله نهایی با حضور داوران کاریکاتوریست تراز اول ایرانی شد و از این میزان ۱۱۰ اثر برای کتاب و گالری از ۲۷ کشور دنیا انتخاب شدند.
عزیزی افزود: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز دومین جشنواره جهانی کاریکاتور جامعه ایمن در دی ماه ۹۷ برگزار خواهد شد که به موجب آن گالری آثار برگزیده نیز با حضور خود صاحبان اثر برپا می‌شود.
وی اظهار کرد: از این میزان سه اثر برگزیده انتخاب، سه اثر نیز برگزیده ایرانی و یک اثر با عنوان زلزله انتخاب می‌شوند و گالری آثار برگزیده با حضور خود صاحبان اثر برگزار خواهد شد.
عزیزی یادآور شد: در داوری نهایی؛ بتول گندمی به عنوان رئیس کارگروه مدیریت بحران حضور و بر روند داوری نهایی و روند کار انتخاب آثار، نظارت داشتند تا اختتامیه به شکل هرچه مناسب‌تر و با باز خورد ملی در مشهد انجام گیرد.
زهرا غلامی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات