بازدید شبانه شهام سلیمانی شهردار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از مناطق آسیب دیده در بارندگی+تصاویر

بازدید شبانه شهام سلیمانی شهردار و اعضای شورای شهر مسجدسلیمان از مناطق آسیب دیده در بارندگی+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مسجدسلیمان، در ادامه کمک رسانی توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری به مناطق مختلف شهر که بر اثر ریزش باران طی چند روز گذشته آسیب دیده اند، شهام سلیمانی شهردار، به همراه اعضای شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، همگام با ارائه کمک رسانی نیروهای اجرایی این شهرداری، در شامگاه چهارم آذرماه از برخی نقاط حادثه دیده بر اثر ریزش کوه و جاری شدن سیلاب، با حضور در محل از نزدیک با ساکنین آنها دیدار به عمل آوردند.

شهردار مسجدسلیمان ضمن تاکید بر ادامه خدمات در سه روز گذشته بیان کردند: شهرداری با تجهیز ماشین آلات و نیروی انسانی موجود، از هیچ تلاشی به شهروندان دریغ نخواهد نمود و بر خود واجب میدانیم در مواقع ضروری و پر خطر در کنار شهروندان عزیز باشیم.

وی ادامه داد: مناطقی که دچار سیلاب و آبگرفتگی شده اند، با بررسی و ضرورت لازم به کمپ سالن مدیریت بحران انتقال و اسکان داده خواهند شد، و از شهروندان تقاضا داریم ضمن خونسردی در صورت بروز هرگونه حادثه، آنرا سریعا با تلفن ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری گزارش نمایند.

سلیمانی در پایان با دستور ویژه از کلیه نیروهای اجرایی ستاد مدیریت بحران شهرداری خواستند تا پایان بارندگیها، همچنان به صورت آماده باش در محل های تعیین شده حضور داشته باشند.

ها

post tags لینک اصل خبر در سایت شهرداری مسجد سلیمان

    منبع خبر

    شهرداری مسجد سلیمان

    شهرداری مسجد سلیمان یک شهرداری در شهر مسجد سلیمان می باشد

      نظرات