ترمیم جدول‌های خیابان فیروزآباد

در راستای به‌سازی خیابان فیروزآباد انجام می‌شود؛

ترمیم جدول‌های خیابان فیروزآباد

سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان

شهردار منطقه یک کرمان گفت: در راستای به‌سازی خیابان فیروزآباد، ترمیم و سامان‌دهی وضعیت جدول‌های خیابان فیروزآباد در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کرمان، رضا خیاط‌زاده با بیان این که سامان‌دهی و رفع نواقص جدول‌ها در سطح معابر از اقدامات خدمت‌رسانی شهرداری منطقه یک به شهر و شهروندان ساکن در منطقه یک است، گفت: در ادامه فرآیند فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمت‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری و کانیوو در خیابان فیروزآباد در دستور کار قرار گرفته و نیروهای حوزه فنی و عمرانی مشغول جدول‌گذاری این معبر هستند.

وی هدف از تعویض و جدول‌گذاری معابر اصلی و فرعی را به‌سازی و زیباسازی، هدایت آب‌های سطحی و بالابردن بهداشت عمومی معابر و ارائه خدمات با کیفیت بهتر به شهروندان دانست .

شهردار منطقه یک با بیان اینکه اجرای طرح‌های زیرساختی در سطح شهر به منظور رفع مشکلات شهروندان و حفظ ایمنی آنها انجام می‌شود، گفت: امیدواریم با به‌سازی و سامان‌دهی فضاها و معابر شهری، شاهد چهره‌ی زیبا و جدیدی در سطح منطقه باشیم.

شایان ذکر است این عملیات شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و ایجاد کانیوو جهت به‌سازی ورودی‌های برخی کوچه‌هاست که از کوچه شماره چهار فیروزآباد آغاز و تا میدان حضرت ابوالفضل (ع) ادامه می‌یابد.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۱۳.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات