موفقیت های شهرداری ساری مرهون مدیریت جهادی و همکاری و مشارکت کارگران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، نشست محمدی کیادهی رییس شورای کارگری شهرداری ساری  ، راحله حاجیان نایب رییس این شورا ، عبدالعلی اسماعیلی فرمانده پایگاه مقاومت شهدای شهرداری و نصرالله دریابیگی رییس خانه کارگر مازندران در راستای ارائه راهکارهای مناسبت جهت رفاه حال کارگران شاغل در شهرداری مرکز استان برگزار شد.

در این نشست ، محمدی کیادهی رییس شورای کارگری شهرداری ساری در سخنانی  ضمن قدردانی از حمایت های مهدی عبوری شهردار ساری از کارگران شاغل در شهرداری ، گفت: طی سال های اخیر با تاکید مهدی عبوری شهردار ساری ، اقدامات موثری در زمینه حمایت از کارگران این دستگاه اجرایی شده و طرح ها مختلفی نیز در راستای رفاه حال کارگران شاغل در شهرداری ساری در دستور کار این شورا قرار گرفته که به شهردار ساری ارائه خواهد شد.

وی اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری ساری را مورد توجه قرار داد و  تصریح کرد: شهرداری ساری بیشترین اشتغالزایی را در میان شهرداری های استان انجام داده که این امر نشان دهنده توسعه شهر ساری و حجم وسیع فعالیت های شهرداری مرکز استان است.

محمدی کیادهی به رعایت حقوق کارگر و کارفرما اشاره کرده و افزود: شورای کارگری شهرداری همواره تلاش کرده تا این حقوق متقابل رعایت شده و تجلیل از کارگران نمونه مناطق و سازمان های تابعه از اقداماتی بوده که اجرایی شده است.

این مسئول ، موفقیت های شهرداری ساری را مرهون مدیریت جهادی مهدی عبوری شهردار و مشارکت و همکاری کارگران شاغل در شهرداری عنوان کرد و اظهار داشت: کارگران همیشه در صف مقدم  ارائه خدمات شهرداری به شهروندان حضور موثر و مستمر داشته اند.

محمدی کیادهی با اشاره به توجه ویژه شهردار ساری به  تحقق مطالبات به حق کارگران ، ادامه داد: پرداخت به موقع حقوق بیش از ۹۵درصد کارگران شاغل در شهرداری ، حمایت از کارگران آسیب دیده در حین کار ، از اقدامات موثر مدیریت شهری در جهت ارتقاء روحیه و امید آفرینی برای کارگران بوده است.

رییس شورای کارگری شهرداری ساری در پایان سخنان خود از فعالیت های نصرالله دریابیگی رییس خانه کارگر استان در زمینه حمایت از کارگران قدردانی کرد.

انتخاب محمدی کیادهی نشان دهنده عمق حمایت و پشتیبانی شهردار ساری از کارگران

در ادامه این نشست نصرالله دریابیگی رییس خانه کارگر استان مازندران با اشاره به انتخاب محمدی کیادهی به عنوان نماینده شهردار در شورای کارگری شهرداری ساری گفت: این انتخاب  مهدی عبوری شهردار ساری ، نشان دهنده عمق حمایت و پشتیبانی ایشان از کارگران است زیرا محمدی کیادهی از کارگران با سابقه شهرداری ساری بوده که تجارب زیادی را در زمینه تحقق مطالبات کارگران و اجرای قانون کار داشته است.

رییس خانه کارگر استان در ادامه با قدردانی از  تلاش های شورای کارگری شهرداری ساری در جهت حمایت از کارگران ،  افزود: خانه کارگر استان از اقدامات این شورا پشتیبانی خواهد کرد.

شایان ذکر است در پایان این نشست به مناسبت هفته بسیج ، از عبدالعلی اسماعیلی فرمانده پایگاه مقاومت شهدای شهرداری با اهدا لوح تقدیر قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات