ساماندهی قراردادهای مجموعه کشتارگاه صنعتی دام اراک برای مدیریت شهری اه...

ساماندهی قراردادهای مجموعه کشتارگاه صنعتی دام اراک برای مدیریت شهری اه...

به گزارش اداره ارتباطات واموربین الملل شهرداری اراک، صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک بعدازظهر شنبه سوم آذر ماه با حضور رییس و اعضای شورا، مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک با محوریت بررسی نامه های واصله، گزارش و پیگیری مصوبات شورا در شهرداری وگزارش نماینده های شورا در کمیسیون های خارج از شورا برگزار گردید.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک مهندس شالی بگ سرپرست شهرداری اراک در ارتباط با کشتارگاه صنعتی دام اراک اظهار داشت: این موضوع برای شهرداری از اهمیت بالایی برخوردار است و قطعا پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت ، در همین راستا برنامه ریزی ساماندهی قراردادهای ابنیه ، تصفیه خانه و تاسیسات کشتارگاه صنعتی به زودی به شورای شهر تحویل خواهد شد.
وی همچنین در ارتباط با انتقال مشاغل آلاینده از مرکز شهر عنوان نمود: طی نشستی با ذی نفعان اعم از محیط زیست ، مرکز بهداشت، اعضای کمیسیون ماده ۲۰ و... در خصوص برگزیدن مشاور ذی صلاح و انتقال مشاغل آلاینده تصمیم گیری نهایی اتخاذ خواهد شد.
سرپرست شهرداری اراک در ارتباط با مرکز کنترل ترافیک شهرداری بیان کرد: با انتقال همکاران حوزه مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه مجموعه شهرداری به این مرکز و با حضور نیروهای هلال احمر و پلیس همکاری نزدیکی ایجاد خواهد شدکه در مواقع حساس و بحران، استفاده از مرکز کاربردی تر و ارائه خدمات به شهروندان سریع تر خواهد بود.
گفتنی است در این جلسه معرفی «حجت الله مرادی» به عنوان عضو جدید کمیسیون ماده ۱۴ به جای «ابوالفضل شالی بگ» ، ازمصوبات این نشست بود ،همچنین با مساعدت مالی به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تیم والیبال شهروند اراک، ۵۰۰ میلیون ریال به تیم بسکتبال با ویلچر و ۵۰۰ میلیون ریال به تیم والیبال نشسته از محل ماده ۱۶ موافقت شد. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات