دقت در مقاوم سازی مورد تاکید نماینده ولی در استان آذربایجان شرقی

دقت در مقاوم سازی مورد تاکید نماینده ولی در استان آذربایجان شرقی


رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حجت‌الاسلام دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار مهندس طوماری با اشاره به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره سازمان افزود: اعضای جدید هیات مدیره سازمان مثل دوره های قبل تلاش خواهند نمود تا ارتقای جایگاه مهندسی استان و نیز افزایش سطح آگاهی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند و برنامه ها و دوره های لازم را کماکان برگزار خواهند نمود .
وی افزود: در این راستا علاوه بر همت و تلاش مهندسان، وجود مصالح استاندارد، مجریان ذیصلاح و کارگران ماهر ودارای صلاحیت، معماران تجربی و مهمتر از همه ارتقای فرهنگ عمومی مردم است و لازم است مردم به عنوان صاحبان اصلی سرمایه های ملی دقت و همکاری لازم در بهره مندی از خدمات مهندسی و افزایش عمر مفید ساختمان را هم در دوران ساخت و هم در دوران بهره برداری به عمل آورند.
وی در ادامه افزود: امیدواریم اشتغال مهندسین به عنوان قشر فرهیخته جامعه جزو دغدغه های مسئولین باشد و ما نیز در این زمینه تلاشهای لازم را بعمل می آوریم.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز نیز ضمن تقدیر از حضور اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در دفترکار ایشان اظهار امیدواری کرد :که جامعه ی مهندسی استان درراستای انجام وظایف قانونی خود موفق باشند.
وی افزود: نظارت برخدمات مهندسین ناظر یکی از خواستهای مهم مردم و جامعه از شما مسئولین می باشد.
حجه الاسلام آل هاشم ادامه داد:  با توجه به زلزله خیز بودن استان و کشور و خطراتی که احاد مردم با آن مواجه هستند ازمهندسین عزیز انتظار می رود درمورد مقاوم سازی دقت لازم را داشته باشید.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات