صدور حکم قطعی قضایی برای متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز

صدور حکم قطعی قضایی برای متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز

صدور حکم قطعی قضایی برای متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز با اعلام این خبر گفت : برای متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس به اتهام نگهداری و حمل اسلحه و مهمات غیر مجاز حکم قضایی قطعی صادر شد .

به گزارش"پارما"علیرضا غلامی گفت: دادگاه تجدید نظر استان اصفهان   متخلف شکار و صید را به پرداخت دو میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و همچنین ضبط یک قبضه اسلحه شکاری کشف شده به نفع دولت خاصه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح مستند به بند الف ماده ۴۵۵ قانون آئین دادرسی کیفری محکوم کرد.

وی گفت : بر اساس (( قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز )) نگهداری و حمل سلاح شکاری قاچاق جرم محسوب گردیده و در راستای ماده ۱۸ قانون مذکور اسلحه و مهمات غیر مجاز به نفع دولت (وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح) ضبط می گردد .

وی یاد آور شد : منطقه حفاظت شده کرکس با وسعت بیش از ۱۱۴ هزار هکتار به محدوده ای از منابع طبیعی کشور اعم از جنگل و مرتع و دشت و آب و کوهستان اطلاق می شود که از لحاظ ضرورت حفظ و تکثیر نسل جانوران وحشی یا حفظ یا احیا رستنیها و وضع طبیعی آن دارای اهمیت خاصی بوده و تحت حفاظت قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات