برگزاری مراسم گرامی داشت هفته وحدت و بسیج در اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

برگزاری مراسم گرامی داشت هفته وحدت و بسیج در اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

به مناسبت هفته بسیج و گرامی داشت هفته وحدت، مراسمی در نمازخانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، با سخنرانی سرهنگ بهمنی نژاد مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان گلستان برگزار گردید.سرهنگ بهمن نژاد وفاق و صفای بین امت اسلامی در ایران را در تمام دنیا بی‌نظیر خواند و وحدت را به معنای اتحاد و هم بستگی پیروان مذاهب مختلف اسلامی دانست. ایشان در ادامه به فضائل خاص بسیجیان اشاره داشتند و تفکر بسیجی را رمز ماندگار جامعه دانستند که در همه ارکان جامعه، نقطه عطفی است که مشکل گشای بسیاری از امورات کشور است.

در این مراسم مداح اهل‌بیت (ع) حاج نعمت اورسجی مهاجر عضو شورای فرماندهی پایگاه انفال اداره کل محیط زیست استان گلستان اشعاری را در مدح پیامبر اکرم و اهل‌بیت علیه سلام سرودند.بعد از پایان مراسم کارمندان اداره کل محیط زیست استان ناهار را مهمان همکاران اهل تسنن خود بودند.

همکاران شیعه و سنی اداره کل محیط زیست استان گلستان دست در دست هم با وحدت کامل در کنار هم در حال تلاش برای حفظ محیط زیست ایران هستند و وحدت را فی نفسه بنا به فرمایش قرآن کریم ((واعتصموا بحبل الله جمیعا ولاتفرقوا)) یکی از وظایف مهم مسلمانان می‌دانند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات