عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :  انتقال ضایعات فروشان به خارج از محدوده شهری/۲۰۲۰ گام مهمی جهت معرفی پتاسیل‌های بالقوه...

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه : انتقال ضایعات فروشان به خارج از محدوده شهری/۲۰۲۰ گام مهمی جهت معرفی پتاسیل‌های بالقوه...

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه :

انتقال ضایعات فروشان به خارج از محدوده شهری/۲۰۲۰ گام مهمی جهت معرفی پتاسیل‌های بالقوه ارومیه است

ارومیه ۲۰۲۰ می‌تواند گام مهمی در راستای شناشایی استعدادهای این شهر باشد و زمینه را برای ارتقاء و توسعه شهر ارومیه در سال‌های آتی فراهم کند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : رسول اصغرزاده، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه در طول یک دهه گذشته اقدامات مناسبی برای ساماندهی ورودهای شهری انجام گرفته است، بر ضرورت انتقال ضایعات فروشان مستقر در ورودی‌ها به خارج از محدوده شهری تاکید کرد و گفت: آنچه که امروزه شهروندان و مسافران را از لحاظ منظر و سیمای شهری آزار می‌دهد تجمع ضایعات فروشان در ورودی ورودی شهر است.
وی در همین رابطه تصریح کرد: با تعاملات انجام گرفته با ارگانها و سازمانهای مربوطه و اتاق اصناف استان طی جلسات برگزار شده مصوب شده است که مکان خاصی برای انتقال ضایعات فروشی‌ها به خارج از محدوده شهری در نظر گرفته شود اما هنوز مذاکرات برای تخصیص محل برای این منظور ادامه دارد.
رسول اصغرزاده تخصیص محل مناسب برای انتقال سریع ضایعات فروشان را مطالبه جدی شورای شهر از اراده کل راه و شهرسازی عنوان کرد و افزود: زیباسازی چهره و منظر شهری امروز مطالبه اصلی شهروندان است و جامعه اصناف آمادگی کامل برای همکاری جهت تحقق این مهم را دارد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به معضل وانت بارهای سیار میوه فروشی در حاشیه شهر و خیابان‌های تندرو، معتقد است از آنجایی که ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از وظایف شهرداری بوده و برای آن مصوبات هم دارد اما شهرداری در موضوع ساماندهی وانت بارهای سیار علیرغم تذکرات داده شده تعلل کرده است.
وی در رابطه با تحقق سند ۲۰۲۰ شهر ارومیه، با بیان اینکه در برنامه‌های تحقق این سند گام‌های رو به جلوی خوبی برداشته شده است، ایجاد حساسیت نسبت به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر ارومیه و نقش آن در ایجاد توسعه ماندگار از جمله اهدافی است که در سند ۲۰۲۰ پیگیری می‌شود.
رسول اصغرزاده معتقد است که شهر ارومیه با توجه به استعدادهای بالقوه‌ای که دارد می‌تواند همانند بسیاری از شهرها کانون توجه گردشگران ایرانی و توریسم بین‌الملل باشد و باید به موضوع ارومیه ۲۰۲۰ به صورت ملی نگاه شود.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر به یک مطالبه مردمی تبدیل شده است، گفت: شهروندان در موضوعات شهروندی و شهری همواره مشارکت و همراهی قابل تحسینی داشته اند و از این رو ارومیه ۲۰۲۰ میتواند گام مهمی در راستای شناسایی استعدادهای این شهر باشد و زمینه را برای ارتقا و توسعه شهر ارومیه در سال‌های آتی فراهم کند.

منبع : پایگاه خبری باریش

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات