برگزاری بیش از ده‌ها طرح فرهنگی آموزشی در یک سال اخیر

برگزاری بیش از ده‌ها طرح فرهنگی آموزشی در یک سال اخیر

مهدی نادعلی با تبریک ایام هفته بسیج و روز بسیج طرح های پایگاه بسیج شهرداری کاشان را فراتر از ارگان شهرداری خواند و اظهار کرد: در یک سال گذشته سعی بر این شده که طبق مناسبت‌های مختلف از جمله هفته حجاب و عفاف، هفته دفاع مقدس و هفته بسیج و... برنامه‌ها و خدمات شهرداری کاشان برای عموم مردم فهیم  این خطه قابل لمس باشد.

وی با توجه انتخاب شهر کاشان به عنوان پایتخت کتاب برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «ستارگان خاکی» در سطح شهر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تهیه و چاپ کتاب «چرا با حجاب شدم» ویژه ایام نوروز و بانوان گردشگر را از جمله فعالیت‌های فرهنگی این پایگاه در مقوله توجه به کتاب و کتاب‌خوانی قلمداد کرد.

فرمانده پایگاه بسیج شهدای ۱۵خرداد شهرداری افزود: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس در میدان ۱۵خرداد به مدت ۱۰روز، دیدار از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری روایت ناگفته‌ها از شهیدان حسن و احسان محبوبی با همکاری حوزه بسیج سوم سپاه کاشان،  برگزاری یادواره شهید عسگرزاده با همکاری حوزه دوم بسیج سپاه کاشان در یک سال اخیر است.

نادعلی اضافه کرد: برگزاری نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر در ایام نوروز، برگزاری طرح آموزش حجاب و عفاف ویژه عموم شهروندان، برگزاری جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکرشهرداری، برگزاری جشن نوعروسان ویژه بسیجیان با همکاری حوزه بسیج خواهران سپاه کاشان، اعزام فرزندان بسیجی کارمند به مناطق جنگی در قالب راهیان نور و... بخشی از فعالیت‌های پایگاه بسیج ۱۵خرداد شهرداری کاشان در این مدت است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات