اجرای طرح «هرشهروند، یک آتش نشان» در کاشان

اجرای طرح «هرشهروند، یک آتش نشان» در کاشان

محمد مسعود چایچی، با اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح، آموزش‌های مقدماتی و عمومی در حوزه ایمنی و آتش‎نشانی به شهروندان ارائه می‌شود.
وی، خاطرنشان کرد:با توجه به نزدیک شدن روزهای سرد سال، در طرح «هرشهروند، یک آتش‌نشان»، آموزش‌های پیشگیری ومقابله باحوادث فصلی نیز نظیر مسمومیت باگاز مونواکسیدکربن وآتش‌سوزی ناشی ازوسایل گرمازا مانند بخاری و...به شهروندان آموزش داده می‎‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، با اشاره به اعلام فراخوان عمومی این طرح در روزهای پیش رو تصریح کرد: اقشار مختلف شهروندان، می‌توانند با ارسال مشخصات خود شامل نام ونام خانوادگی، تاریخ تولد، میزان تحصیلات، شغل و شماره تماس، به سامانه پیامکی سازمان شماره ۱۰۰۰۰۰۱۲۵۰۰۰، مشارکت خود را در این طرح اعلام  تا برنامه‌ریزی‌های آموزشی صورت پذیرد.

چایچی، با بیان آمادگی کامل مربیان و کارشناسان این سازمان در فاز نخست برای ارائه آموزش‌های آتش نشانی در طرح فوق،عنوان نمود:دوره های متعدد آموزش ایمنی عمومی برای گروه‌های مختلف جامعه و در مکان‌های متعدد نظیر مدارس، حسینیه‌ها، پایگاه های بسیج و... برگزار می‌شود و طرح «هر شهروند یک آتش‎نشان» در واقع رویکردی فراگیرتر به موضوع فرهنگ ایمنی شهروندان محسوب می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات