به رنگ ارغوان

به رنگ ارغوان

بهره‌برداری از سومین خانه کودک در منطقه ۳ نجف‌آباد
سومین خانه کودک در نجف‌آباد طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه نجف‌آباد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و تنی چند از مدیران شهری نجف‌آباد در مجموعه فرهنگی علامه دهخدا منطقه سه (ویلاشهر) به بهره‌برداری رسید.
در آیین افتتاح این خانه کودک مهندس مسعود منتظری نجف آبادی شهردار نجف‌آباد در سخنانی با اشاره به نیازسنجی و بروز رسانی کتابخانه‌های شهرداری اظهار داشت: با توجه به نیازهای فعلی جامعه و توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان مدیریت شهری نجف‌آباد تصمیم به راه‌اندازی خانه‌های کودک در مناطق مختلف شهرداری گرفت و اولین خانه کودک را در مجموعه فرهنگسرای خارون با عنوان کندو که برگرفته از سوغات عسل نجف‌آباد است، راه‌اندازی گرددکه با استقبال بسیار خوب خانواده‌ها همراه شد.


وی افزود: دومین خانه کودک نیز در منطقه دو تحت عنوان شکوفه در فرهنگسرای شهید محمد منتظری و امروز نیز این افتخار راداریم که شاهد بهره‌برداری از سومین خانه کودک با عنوان ارغوان که این نام نیز برگرفته از محصول سبدبافی که از صنایع دستی نجف‌آباد است، در منطقه سه باشیم.
منتظری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت خانواده‌ها، تاکید کرد: در این راستا سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف‌آباد باسیاست گذاری و برنامه‌ریزی بسیار خوب توانست حدود ۴۰۰ برنامه بزرگ و کوچک تحت عنوان "زندگی به سبک بهشت" را در مناطق شهری نجف‌آباد اجرا کند که با استقبال بسیار خوب همشهریان عزیز روبرو شد.
شهردار نجف‌آباد با قدردانی از تلاش کارکنان بخش‌ها و سازمان‌های شهرداری نجف‌آباد به‌ویژه سازمان رفاهی تفریحی خواستار تعامل هر چه بیشتر ادارات و نهادهای فرهنگی با این مجموعه‌ها شد و گفت: نتیجه این همدلی‌ها رضایت مردم خواهد بود.


وجود مراکز فرهنگی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه نجف‌آباد نیز در سخنانی به تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد وگفت: در موقعیت کنونی که دشمنان درصدد ضربه زدن به‌نظام اسلامی با ترفندهای مختلف هستند وجود این‌گونه مراکز فرهنگی می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام و از بین بردن توطئه دشمنان موثر باشد.


مهندس مجتبی راعی افزود: مردم فهیم شهرستان نجف‌آباد در امور فرهنگی و کتاب‌خوانی مشارکت بسیار خوبی دارند به‌طور مثال همین کتابخانه علامه دهخدا ویلاشهر نه هزار عضو دارد.
وی اضافه کرد: اگر مردم از مجموعه‌های فرهنگی هنری استقبال کنند متصدیان این مجموعه‌ها نیز تلاش بیشتری خواهند کرد تا برنامه‌ها متنوع آموزشی فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهند.


حجت‌الاسلام عبدالرسول محمدی امام‌جمعه ویلاشهر نیز در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه مدیریت شهری نجف‌آباد گفت: از شهرداری که خود وابسته به خانواده ایثارگران و اهل فرهنگ و هنر است جز مدیریت جهادی انتظاری نیست.


شایان‌ذکر است مجموعه فرهنگی علامه دهخدا منطقه سه اخیراً توسط شهرداری بهسازی و تجهیز شده است
اقدامات بهسازی و نوسازی این مجموعه شامل تجهیز، و راه اندازی سالن همایش ۲۰۰ نفره با امکانات به روز صوت و تصویر، رنگ آمیزی کل مجموعه و سالن های مطالعه و مخزن ، نصب دوربین در تمام مجموعه و محوطه ، ایزوگام سقف، تعمیر و بهسازی سرویس های بهداشتی و آبدارخانه ، تعویض سیستم روشنایی سالن های مطالعه و تجهیز به smd و کم مصرف و ... می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری نجف آباد

    منبع خبر

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد یک شهرداری در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات