گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از پروژه های در حال تکمیل

گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز از پروژه های در حال تکمیل

به گزارش امور ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز سه شنبه ششم آذرماه سال جاری معاون فنی عمرانی در خصوص مهمترین پروژه های در حال تکمیل در صحن علنی شورا و با حضور اعضای شورای شهر اهواز، مهمترین پروژه ها را تشریح کرد.

محمد صفری در خصوص آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان شهید بندر در صحن علنی شورا افزود:  تقاطع غیر هم سطح میدان شهید بندر یکی از استراتژیک ترین پروژه های عمرانی شهرداری اهواز است که محل تقسیم ترافیک شهر بوده و همه شریانهای خروجی و ورودی شهر از این میدان تردد می کنند.

وی اظهار کرد: از ابتدای مهرماه جهت تکمیل فاز دوم تقاطع غیر همسطح پیمانکار این پروژه در حال کار بر روی دو مسیر روگذر این تقاطع است و پایان سال جاری مسیر غرب به شمال به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: برای تکمیل و بهره برداری از مسیر دوم نیز با توجه به حجم ترافیک موجود در میدان شهید بندر جهت نصب پایه های پل با مشکلاتی مواجه هستیم که طی هماهنگی های صورت گرفته با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز و پلیس راهور این مسیر در اواخر خرداد ماه سال ۱۳۹۸ تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی گفت: منابع مالی برای تسریع در روند ساخت فاز دوم تامین و بخشی از آن به  حساب پیمانکار پروژه واریز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در تشریح وضعیت پروژه مهم و در حال تکمیل پل ولایت اشاره کرد: مسیرهای رفت و برگشت کاملا آسفالت شده است و در حال نصب تیر چراغ های برق آن هستیم و تا کمتر از یک ماه آینده افتتاح و شهروندان می توانند با خاطری آسوده و در زمان کمتری جهت رسیدن به مقصد خویش تردد کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه  ۳۰۰ هزار متر مربع معابر زیر سازی شده و آماده آسفالت در اهواز وجود دارد گفت: بعلت بارندگی های اخیر و آبگرفتگی ها؛ ده ها میلیارد تومان به آسفالت سطح شهر اهواز خسارت وارد شد که این امر موجب تحمیل هزینه غیر قابل پیش بینی به شهرداری اهواز شده است.

صفری در پایان جلسه در صحن علنی شورا اذعان کرد: پروژه های محرومیت زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته اهواز با اعتبار۵۲۶ میلیارد  ریال، در حال انجام است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اهواز

    منبع خبر

    شهرداری اهواز

    شهرداری اهواز یک شهرداری در شهر اهواز می باشد

      نظرات