تعامل بین اعضای شورا و شهرداری موجب پیشرفت و توسعه است

شهردار زنجان ، گفت: تعامل بین اعضای شورای شهر و شهرداری باعث پیشرفت و توسعه بیش از پیش در شهر خواهد شد وهر خروجی در راستای عمران شهری همراه با دردسر است و شهروندان باید عذرمجموعه مدیرت شهری و شهردار زنجان را بپذیرند .

به گزارش مدیریت  ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زنجان، مسیح اله معصومی، امروز یکشنبه (۴آذر) همزمان با میلاد پیامبر و امام صادق ، در آئین افتتاحیه پیاده راه مسیر سبزه میدان و ۱۰ پروژه عمرانی و ترافیکی شهرداری با اشاره به اهمیت اجرای پروژه پیاده راه دراین مسیر، با هدف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در هسته مرکزی شهر زنجان ، اظها رداشت: مجموعه مدیریت شهری در تلاش برای ارتقای جایگاه شهر زنجان همپای دیگر شهرهای کشور است .

وی با بیان اینکه اجرای پروژه های عمران و توسعه شهر زنجان از مهمترین الویت های مجموعه مدیریت شهری زنجان است، ادامه داد: اجرابی پروژه های زیر بنایی در شهر حائز اهمیت است.

معصومی  همچنین، با اشاره به تلاشهای مجموعه مدیریت شهری زنجان، تصریح کرد: هدف این مجموعه اجرای پروژه ها و طرحهای بلند مدت در راستای توسعه و عمران شهری بوده است.

شهردار زنجان، نگاه به اجرای پروژه میدان اصلی شهر یعنی سبزه میدان به عنوان عظیم ترین پروژه در هسته مرکزی زنجان بعنوان قلب تپنده شهر با نگاه فرهنگی،  اجتماعی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: پارک بانوان غرب شهرزنجان درسال آینده به بهره برداری می رسد.

وی، در ادامه با اشاره به اجرای پروژه های نظیر ۵ پارکینگ طبقاتی در سطح شهر ادامه داد :اجرای طرح پیاده راه در هسته مرکزی شهر در راستای ایجاده پیاده راه برای پیاده روی خانوادگی با هدف فرهنگی اجتماعی، واقتصادی توام با ایجاد امنیت و آسایش خاطر برای خانواده ها و شهروندان زنجان بوده است.

شهردار زنجان، هدف ازاجرای طرح پیاده راه درشهر زنجان را توسعه و رونق کسب و کار دانست و گفت: پیاده راه ابروی برای شهر زنجان خواهد بود.

معصومی، همچنین نقش مردم را در راستای همکاری و مشارکت با شهرداری  مهم ارزیابی کرد و گفت:  پرداخت به موقع عوارض به شهرداری باعث  تسهیل مطالبات شهروندان از شهرداری خواهد شد.

معصومی اضافه کرد: تعامل بین اعضای شورای شهر و شهرداری باعث پیشرفت و توسعه بیشتر از پیش در مدیریت شهری خواهد شد.

شهردار زنجان از افتتاح همزمان ۱۰ پروژه عمرانی و ترافیکی در کنار افتتاح پیاده راه سبزه میدان خبر داد و گفت : همزمان با افتتاح پیاده راه سبزه میدان پروژه های بلوار مهر ، پارک های طلوع ، نورالزهرا ، رضوان ، نیایش و فضای سبز مقابل ترمینال مسافربری،اصلاح هندسی تقاطع تربیت و میدان جهاد و بازار چه های رضوان و الهیه افتتاح و جهت استفاده در اختیار مردم قرار می گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زنجان

    منبع خبر

    شهرداری زنجان

    شهرداری زنجان یک شهرداری در شهر زنجان می باشد

      نظرات