شرایط تخصیص سوخت گازوئیل ناوگان دیزلی حمل بار درون شهری اعلام شد

شرایط تخصیص سوخت گازوئیل ناوگان دیزلی حمل بار درون شهری اعلام شد

سرویس خبر: اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان، با اشاره به شرایط تخصیص سوخت گازوئیل ناوگان دیزلی حمل و نقل بار درون شهری از ابتدای دی ماه جاری گفت: از جمله‌ی این شرایط، داشتن پروانه فعالیت خودرو است .

محمد مهدی‌نژاد با بیان اینکه همچنین «ثبت نام» در سامانه utcms برای پروانه اشتغال راننده کامیون اجباری است، اما دریافت پروانه اشتغال فعلاً اختیاری است، افزود: دریافت باربرگ روزانه یا حقیقی نیز برای دریافت سهمیه سوخت اجباری است.

وی تصریح کرد: سهمیه سوخت گازوئیل بر اساس تعداد باربرگ دریافت شده تخصیص داده می‌شود.

مهدی‌نژاد ادامه داد: از ابتدای دی ماه ( مشروط بر اینکه در آذرماه باربرگ دریافت شود) تخصیص سوخت ناوگان حمل بار درون شهری تنها بر اساس تعداد باربرگ دریافت شده در هر ماه محاسبه می‌شود و داشتن پروانه فعالیت برای دریافت سهمیه سوخت کافی نیست.

وی افزود: در صورت عدم دریافت باربرگ در ماه، در چند مرحله سهمیه سوخت آنها کم شده و به حداقل ممکن خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تصریح کرد: از این ماه فرایند تخصیص سوخت ناوگان حمل بار درون شهری، کاملا مشابه بخش جاده‌ای و به ازای دریافت سند حمل بار درون شهری (باربرگ) انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن سامانه‌ی باربرگ، سقف سهمیه سوخت گازوئیل قابل دریافت برای هر خودروی درون شهری در هر ماه از مقدار فعلی افزایش می‌یابد، گفت: سهمیه تخصیص داده شده به ازای باربرگ عملکردی است و پایه نیست؛ به این معنی که در صورت عدم مصرف، سهمیه سوخت کارت مثل قبل از بین نمی‌رود.

مهدی‌نژاد افزود: همچنین سوخت تشویقی به خودروهای دارای باربرگ با راننده‌ی دارای پروانه‌ی اشتغال اختصاص داده می‌شود.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید aa۸۸.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات