با محوریت توجه به کودکان و نوجوانان؛ دومین همایش احیای فرهنگ کتابخوانی در کرمانشاه برگزار شد

با محوریت توجه به کودکان و نوجوانان؛ دومین همایش احیای فرهنگ کتابخوانی در کرمانشاه برگزار شد


در راستای ترویج و بهبود فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان دومین همایش احیای فرهنگ کتابخوانی در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، در این مراسم که به همت انجمن کیان خانواده سالم و با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و شهرداری منطقه شش عصر امروز (۵ آذرماه) در تالار غدیر برگزار شد، بر لزوم آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با فضای کتاب و کتابخوانی و فراهم آمدن زیرساخت های این مهم تاکید شد.

اجرای گروه موسیقی آرامیس، اجرای نمایش عروسکی، گروه دف نوازی، سخنرانی دکتر مختار محمودی روانشناس کودک، اجرای مسابقه و اهداء کتاب به کودکان و نوجوانان از برنامه های این همایش بود کا با حضور علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اداره کل امور کتابخانه های استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، دفتر امور اجتماعی استانداری کرمانشاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از حامیان برگزاری این رخداد فرهنگی بودند.

در ادامه این همایش قرار است در روز پنجشنبه هفته جاری و به صورت مشترک طرح بزرگ تبادل کتاب در نگارخانه میرزا رضای کلهر مجتمع شهید آوینی کرمانشاه برگزار شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمانشاه

    منبع خبر

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه

    شهرداری کرمانشاه یک شهرداری در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات