جلوه هایی از ایثار بانوان در دفاع از حریم کشور در معرض نمایش قرار گرفت

جلوه هایی از ایثار بانوان در دفاع از حریم کشور در معرض نمایش قرار گرفت

به گزارش اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری اراک، معاون سیما منظر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک بهره گیری از هنر هنرمندان اراکی در زیباسازی محیط شهری را از اولویت های این سازمان برشمرد و گفت: شهروندان هنرمند اراک در برگزاری هنرواره بانوی مقاومت نقش کلیدی ایفا کردند.
وهاب حمزه لو؛ در آیین اختتامیه چهارمین هنرواره اراک با موضوع “بانوی مقاومت” که با حضور مسوولان برگزار شد، گفت: این هنرواره در دو بخش و در دو نقطه اراک در نظر گرفته شد و با هنرنمایی هنرمندان جلوه هایی از زیبایی ایثار بانوان در دفاع از حریم کشور در معرض نمایش قرار گرفت.
وی با بیان اینکه برگزاری هنرواره عکاسی در کنار نقاشی های دیواری از ویژگی های این برنامه فرهنگی بود، افزود: هنر گزینه ای است که فضای شهر را زنده و پویا می کند و در تمامی بخش ها از این عنصر سازنده باید استفاده شود.
حمزه لو با اشاره به کلام مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که هر کاری در قالب هنر باشد ماندگار خواهد بود تاکید کرد: مفاهیم و ارزش ها نیز به واسطه هنر بهتر منتقل و تاثیرگذاری بیشتری دارد، یکی از مهمترین ارزش های انسانی فداکاری و از خودگذشتگی است که بانوان این مرز و بوم در دوره های مختلف در دفاع از کشور به زیبایی به نمایش گذاشتند و نمایش این مصداق هایی از این مقاومت در محیط شهری به زبان هنر نیاز است.
وی با اشاره به رویکرد این سازمان در بکارگیری هنر در بخش سیما و منظر گفت: در صورتی که سایر ارگان ها و سازمان ها نیز در این خصوص همکاری داشته باشند می توان در سطح گسترده تری از ظرفیت هنرمندان اراکی در بخش های مختلف بهره برد. :
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات