هم اندیشی و رسیدگی به امور نظارت گاز در سازمان

هم اندیشی و رسیدگی به امور نظارت گاز در سازمان

مهندسان ناظر گاز استان یزد ششم آذر در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگیان گرد هم آمدند تا درباره مهمترین مسائل مربوط به حوزه وظیفه خود چاره اندیشی کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در این هم اندیشی که به دعوت سازمان در فضایی صمیمانه برگزار شد نزدیک به یکصد نفر مهندسان فعال در بخش گاز شرکت کردند.

دغدغه های ناظران گاز در مواردی چون مسائل حرفه ای، احترام متقابل با دفتر امور مشترکین سازمان، حل برخی مشکلات با مجریان گاز، گسترش آموزش های حین خدمت و مسائل مالی مربوط به نظارت از مهمترین محورهای گفتگو در این گردهمایی بود.

به گفته مهندس زحمتکش نایب رئیس دوم سازمان و کارشناس مکانیک نقش برگزاری این نشست و بیان دیدگاه ها توانست روحیه تازه ای را به جمع مهندسان ببخشد و استمرار این گونه جلسات گام مهمی در اصلاح روند جاری نظارت گاز خواهد بود .

تصمیم سازمان به ارتقاء سطح فنی امور مشترکین سازمان و افزایش سطح توانمندی های ناظران همراه با ارائه خدمات بیشتر سازمان به آنان با توجه به ریسک‌پذیری بالای مسئولیت ناظران، از جمله نتایج این نشست بود.

در این نشست کارگروهی به انتخاب حاضران زیر نظر نایب رئیس دوم سازمان تشکیل شد تا پیشنهادهای جلسه را پیگیری و گزارش خود را در نشست های بعدی ارائه نماید.

در این جلسه دکتر سالاری رئیس سازمان به تفصیل درباره اهمیت نظارت و نقش و مسئولیت ناظران گاز سخن گفت و بر این نکته تاکید کرد که مسئولیت ناظران گاز دائمی و مادام العمر است و با گذشت چند سال از شروع بهره‌برداری ساختمان این مسئولیت پایان نمی پذیرد.

وی ضمن تاکید بر حفظ ارزش و جایگاه عناصر ناظران از جمله ناظران گاز خاطرنشان کرد که سازمان پیوسته حامی و قدردان عملکرد ناظران دلسوز و وظیفه شناس است و در جهت روان سازی ارتباط آنها با سازمان و تحقق دیدگاه های سازنده شان تلاش می کند.

تحکیم ارتباط مهندسان ناظر گاز و تعامل امورمشترکین سازمان با شرکت گاز استان و اتحادیه تاسیسات مکانیکی به لحاظ کیفی و در جهت خدمت رسانی به مردم به عنوان هدف اصلی مورد تاکید رئیس سازمان قرار گرفت.

در این نشست سه ساعته تنی چند از اعضای هیئت مدیره و نیز مهندسان ناظر در زمینه های یاد شده به ارائه نظر پرداختند. همچنین مهندس توکلی مدیر امور مشترکین و تفکیک با نمایش اسلاید گزارشی از عملکرد در زمینه های نظارت گاز، ارت و تفکیک آپارتمان ها و ... ارائه کرد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات