با مشارکت مدیریت بحران شهرداری تبریز

با مشارکت مدیریت بحران شهرداری تبریز

به گزارش روابط عمومی مدیریت بحران شهرداری تبریز، مهندس حسن نژاد از برگزاری بیستمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس همزمان با سراسر کشور خبر داد.
مدیر بحران شهرداری تبریز با بیان اینکه مانور سراسری زلزله و ایمنی همه ساله در مدارس کل کشور برگزار می شود، افزود: هدف از برگزاری این مانور، ارتقای سطح آمادگی و ترویج فرهنگ ایمنی در مدارس است.
وی با اشاره به اینکه بیستمین مانور زلزله با شعار "مدرسه ایمن، جامعه تاب آور" همزمان با سراسر کشور در مدارس کلان شهر تبریز نیز برگزار شد، به اهمیت واکنش سریع و اقدامات مناسب در پیشگیری از تلفات زلزله تاکید و اظهارکرد: آشنایی با چگونگی ایمنی و مدیریت بحران و به روز رسانی اطلاعات و فرهنگ سازی راهکار مقابله و مواجهه با حوادث غیرمترقبه است.
مهندس حسن نژاد در پایان افزود: این مانور با همکاری و مشارکت نهادهای مختلف از جمله، اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل مدیریت بحران استان، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، نیروی انتظامی شهرستان، مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان، جمعیت هلال احمر استان، صدا و سیمای مرکز استان، مدیریت بحران شهرداری تبریز و سایر دستگاه های مربوطه برگزار گردید.
لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات