سازمان اداری استخدامی کشور حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری را به عنوان اداره کل برتر کشور معرفی کرد

سازمان اداری استخدامی کشور حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری را به عنوان اداره کل برتر کشور معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی با اعلام این خبر گفت: طبق رتبه بندی ادارات بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی و اعلام امتیاز نهایی دوره ارزیابی سال ۹۶ توسط سازمان اداری استخدامی و سازمان حفاظت محیط زیست کشور، این اداره کل موفق گردید رتبه نخست را با کسب بیشترین امتیاز در بین سایر ادارات حفاظت محیط زیست کشور به دست آورد. همچنین حفاظت محیط زیست استان در ارزیابی عملکرد سال ۹۶ از سوی سازمان مدیریت برنامه ریزی استان نیز به عنوان دستگاه برتر معرفی و در جشنواره شهیدرجایی از این اداره کل تجلیل شد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ضمن بیان این مطلب از کلیه افرادی که در زمینه ارائه خدمت صادقانه در مجموعه محیط زیست این استان تلاش می کنند قدردانی کرد و آن را نتیجه زحمات خدمتگزاران در این عرصه دانست.

شهرام احمدی اظهار داشت: برنامه ریزی مستلزم آگاهی از فرصتها و تهدیدهای آتی و پیش بینی شیوه ی مواجهه با آنهاست و ارزیابی عملکرد موجب هوشمندی سیستم و برانگیختن افراد در جهت رفتار مطلوب می باشد. وی افزود: به طور کلی برنامه ریزی، ترسیم شمایی از گذشته برای تصمیم گیری در زمان حال جهت انجام اقدامی در آینده می باشد .

وی در پایان تصریح کرد: با تلاش همکاران پرتلاشمان در این اداره کل هر روز یک گام بیشتر در جهت خدمت به مردم برداشته و برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شریف استان می کوشیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات