پلمپ ۱۳ واحد متخلف جمع آوری ضایعات  در شهرستان سراوان سیستان و بلوچستان

پورمردان افزود: با وجود هشدارهای محیط زیست در خصوص رعایت مسائل زیست محیطی متاسفانه برخی کارگاه‌ها به این هشدارها بی‌توجه هستند . وی به سلامت محیط زیست و انسان به عنوان اصول کاری اشاره کرد و گفت: هرگونه آسیب به محیط زیست خط قرمز کاری این اداره است و در این مورد استثنائی برای کسی قائل نمی شویم . در همین راستا ۱۳ واحد متخلف جمع آوری ضایعات در شهرستان سراوان به دلیل عدم رعایت اصول زیست محیطی پلمپ شد .

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیرو صورتجلسه ای که در فرمانداری شهرستان سیب و سوران مبنی بر شکوائیه های مردمی و اعتراضات شوراها و امامان جمعه در خصوص وجود افرادی سودجو و فرصت طلب به بهانه جمع آوری ضایعات در داخل شهر و مناطق مسکونی که برخی از آنان در زمینه خرید و فروش وسایل و تجهیزات مسروقه نیز فعالیت دارند. اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سراوان اقدام به صدور اخطاریه ۷۲ ساعته جهت تخلیه اماکن مورد نظر نمود و پس از اتمام موعد مقرر و بی توجهی به هشدارهای مذکور از جانب مراکز مذکور، اقدام به تعطیلی و پلمپ ۱۳ واحد از مکانهایی که جهت جمع آوری و دپوی ضایعات فعالیت داشتند به دلیل عدم رعایت مسائل زیست محیطی و آلودگی های هوا، صوتی و ترافیکی نمود.

پورمردان خاطرنشان کرد: جهت ساماندهی این مراکز با همکاری  شهرداری سراوان مکانی با مدیریت شهرداری و نظارت حفاظت محیط زیست خارج از محدوده شهری در کنار سایت زباله جدید در اختیار افراد ذیربط قرار داده شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان سيستان و بلوچستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات