حضور فعال میدانی شهردار لردگان در جریان اخیر جاری شدن سیل در این شهر

حضور فعال میدانی شهردار لردگان در جریان اخیر جاری شدن سیل در این شهر

گزارش روابط عمومی شهرداری لردگان حاکیست:در جریان  بارندگی‌های اخیر در شهر لردگان و جاری شدن سیل در این شهر مهندس محمودی شهردار این شهر در زمان وقوع این حادثه با حضور فعال وی و همه خادمان شهرداری شهر لردگان در محل مذکور حاضر و باتمام تجهیزات و امکانات موجود این شهرداری بکار گرفته شدند.

مهندس محمودی در ادمه حضور میدانی خود در این حادثه طبیعی افزودند:

بارشهای اخیر  در این شهر ستان تجمیع آب کوههای بالا دستی این شهر از جمله در ارتفاعات کلار،تهره،پشت یکی از مسیل‌ دست ریز این شهر منجر به شکسته شدن سیل بند این شهر گردیده شد و اب در شهر لردگان جاری شده است رابیان داشت.

شهردار شهر لردگان نیز در ادامه گفت:بارش شدید باران و وقوع سیل مهیب،سبب تخریب آب بندهای  شهرلردگان شده است که باعث شکسته شدن دیوار پشتی بیمارستان شهر لردگان گردید.

مهندس محمودی در پایان نیز اظهار داشت در زمان وقوع این حادثه با حضور تمام نیروهای خدوم این شهرداری و بکار گیری تمام امکانات موجود در  شهرداری و همکاری تمام دستگاههای اجرائی،سازمان‌ها و نهادهای شهرستان لردگان با شهرداری شهر لردگان خوشبختانه هیچگونه حادثه جانی نداشته است را یادآور شدند وی همچنین از تمام تلاش‌های صورت گرفته کلیه دستگاههای اجرایی و ادارات و نهادهای شهر لردگان تشکر و قدردانی نمودند.

گفتنی است شهرستان لردگان در ۱۶۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهار محال و بختیاری قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری لردگان

    منبع خبر

    شهرداری لردگان

    شهرداری لردگان

    شهرداری لردگان یک شهرداری در شهر لردگان می باشد

      نظرات