بازدید سرپرست سازمان تاکسیرانی از خانواده بانوی تاکسیران شبکه تاکسی بیسیم ۱۳۳

این گزارش می افزاید: این بانوی تاکسیران که دارای ۸ سال سابقه در تاکسی بیسیم ۱۳۳ است، جزو بانوان تاکسیرانی است که به علت برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ کرایه مصوب، رعایت تعهد و وجدان کاری و رعایت نظم و انتظام سازمانی مورد تقدیر سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: با توجه به این که تاکسیرانان خدوم و زحمتکش بخشی از خانواده بزرگ شهرداری محسوب می شوند و پیوسته با صداقت و امانت به خدمت رسانی به شهروندان می پردازند؛ سازمان تاکسیرانی وظیفه خود می داند که با دلجویی از احوال این عزیزان، شرایط لازم برای فعالیت بهتر و عملکرد مطلوب تر آنان در قبال جامعه را فراهم آورد.

دربخش دیگری از این گزارش آمده است: شبکه تاکسی بی­سیم ۱۳۳ سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز کرد. این شبکه در آغاز کار، به طور روزانه پاسخگوی حدود ۲۰۰ تماس تلفنی بود که در حال حاضر، به علت استقبال فراوان شهروندان و رضایت بالای آنان از خدمات ارائه شده، به طور شبانه­روزی و حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی بیش از ۱۵۰۰ تماس تلفنی است و در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه، تاکسی بی­سیم ۱۳۳ به محل مورد درخواست فرستاده می­شود.

با توجه به موفقیت چشمگیر شبکه و میزان رضایتمندی شهروندان، شبکه تاکسی بی­سیم بانوان نیز فعالیت خود را از دی ماه سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و از آن زمان تا کنون در حال خدمت­رسانی به بانوان و همشهریان گرامی است.

در شبکه تاکسی بی­سیم ۱۳۳ تاکسیرانی شهرداری قزوین ۱۹۰ تاکسیران مشغول فعالیت هستند که از این تعداد، ۱۶۰ نفر آقا و ۳۰ نفر خانم می­باشند.

سیستم خدمت­رسانی این شبکه به گونه­ای است که شهروندان در برقراری اولین تماس تلفنی، مشترک شبکه تاکسی بی­سیم شده و در تماس­های بعدی، نیازی به ارائه نشانی و مشخصات توسط آنان نیست .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات