حضور رئیس شورای شهر و شهردار کرمان در مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای ایران


حضور رئیس شورای شهر و شهردار کرمان در مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای ایران




سرویس خبر: مدیریت ارتباطات و بین‌الملل شهرداری کرمان


صبح امروز رئیس شورای‌شهر و شهردار کرمان در کمیسیون عمران و شهرسازی شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرهای ایران در همدان حضور پیدا کرد.
بر اساس این گزارش ،برگزاری شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها به مدت دو روز در شهر همدان برگزار می شود که این اجلاس از صبح امروز آغاز شده است.
این اجلاس با حضور ریاست شورایعالی استانها، ریاست شورای اسلامی شهر تهران و ریاست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دولت و شهرداران کلانشهرها، هیئت رئیسه شورایعالی استانها و اعضای مجمع مشورتی و مسئولان استان در حال برگزاری است.
در این مجمع علاوه بر ارائه گزارش یکسال از عملکرد شوراهای اسلامی کلانشهرها و شهرهای مراکز استانها، تلاش در تحقق برندینگ شهری با بسترسازی در تدوین و تدقیق تقویم روز و هفته فرهنگی کلانشهرها و مراکز استانها و بررسی روند و تحلیل نتایج حاصله از اجلاس گذشته مجمع مشورتی به انتقال وتبادل تجربیات مجموعه شوراها ومدیریت شهری نیز از دیگر مواردی است که در این اجلاس به آن پرداخته خواهد شد.
گفتنی است : چگونگی روند رسیدگی به لوایح مالیات بر ارزش افزوده و لایحه مدیریت یکپارچه شهری که از سوی شورایعالی استانها و دولت به مجلس ارئه شده است ،در این اجلاس مورد بررسی قرار می گیرد . همچنین مباحث خاص مبتلا به در کلانشهرها و شهرهای مراکز استانها همچون تغییرات حاصله از قیمت ارز و چالش های منتجه از آن در حوزه عمرانی و مالی شهرداریها، خشکسالی نحوه مواجهه با آن وعدم انجام تعهدات سایر نهادها در قبال حوزه مدیریت شهری نیز از دیگر موارد دستور کار اجلاس مزبور خواهد بود.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۲۳.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۲۴.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ۰۲۵.jpg
JoomlaWorks "Simple Image Gallery Pro" Plugin (v۳.۱.۰) ends here

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات