مهندس داورزنی شهردار بجستان :زرند شهری پویا و زنده است .

مهندس داورزنی شهردار بجستان :زرند شهری پویا و زنده است .

در راستای برنامه های فرهنگی و هنری گروه گشکا مهندس مهدلوشهردار زرند به همراه مهندس رحمانی رئیس و اعضاء شورای شهر با مهندس داور زنی شهردار و اعضاء شورای شهر بجستان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس مهدلو در این دیدار که درصحن شورای شهر برگزار شدتعامل و عدم اختلاف شورا و شهرداری در این دوره و حمایتهای بی دریغ شورا از مجموعه شهرداری را باعث پیشرفت چشمگیر در برنامه ها و اهداف شهرداری دانست.

منتخب شورای شهر زرند از اجرای طرحهای عمرانی ده ماه گذشته شهرداری گفت و تصریح کرد: برای پیشرفت و آبادانی شهر زرند برنامه های بسیار بزرگ پیش بینی شده روزهای خوبی در انتظار این شهر خواهد بود .

شهردار زرند ضمن ابرازخرسندی از ارتباط ایجاد شده بین شهرهای زرند و بجستان گفت: هوشمندی مردم زرند در انتخاب یکنفر در پنج دوره به عنوان نماینده در مجلس شورای اسلامی از رازهای موفقیتها و پیشرفتهای ارزشمند زرند می باشد.

مهندس رحمانی رئیس شورای شهر زرند از این شهرستان به عنوان شهر طلای سبز و سیاه نام برد و گفت:چرخه کامل تولید فولاد در زرند این شهر را قطب صنعتی استان کرده است.

رئیس شورای شهر زرند ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح گشکا ، ارتباط بین شهرهای عضو گروه گشکا را منشا خیر و برکت برای مردم دانست و اظهار امیدواری کرد این دو شهر بتوانند بیش از پیش از ظرفیتهای خود استفاده نمایند .

مهندس داورزنی شهردار بجستان از زرند به عنوان شهری پویا و زنده یاد کرد و اذعان داشت:ظرفیت بالای زرند و مهمان نوازی شهروندان باعث شده تغییر نگاه ما به شهر زرند شد .

شهردار بجستان در ادامه اظهار داشت:زرند و بجستان اشتراکات زیادی دارندکه این اشتراکات می تواند مسیر موفقیتهای زیادی را برای هر دو منطقه ایجاد کند .

منتخب شورای شهر بجستان ضمن بیان اینکه تجربیات بسیار خوبی را از زرند به یادگار می بریم گفت:وجود یک خانم در شورای شهر زرند به عنوان یک نقطه مثبت در شورای شهر زرند می باشد .

وی خواستار توجه بیشتر در زمینه نورپردازی ، المانهای شهری و اصلاح میادین شهر زرند شد و افزود:دو شهرداری آمادگی دارند از تجربیات خود در زمینه عمران و آبادانی شهری استفاده نمایند .

رئیس شورای شهر بجستان نیز ضمن اشاره به بحران کم آبی ، تمرکز بر روی منابع انسانی و استفاده از فکر و ایده نخبگان را بسیار حائز اهمیت دانست وافزود : ایده های جدید ریشه در تجربیات گذشته دارند.

وی اقتصاد زرند را اقتصادی پویا دانست و از میهمان نوازی و خونگرمی مردم زرند تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: همه محصولاتی که امروز داریم تکامل یافته محصولات گذشته است .

شایان ذکر است در پایان این مراسم تفاهمنامه خواهر خواندگی دو شهر به امضاء روسای شورا و شهرداران این شهرها رسید .

[if gte mso ۹]> Normal ۰ false false false EN-US X-NONE AR-SA لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات