تجلیل فرماندار دنا از مدیرکل و کارشناس حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

تجلیل فرماندار دنا از مدیرکل و کارشناس حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست  کهگیلویه وبویراحمد- نادیا صداقت  فرماندار شهرستان دنا در دهمین روز از آذر ماه ۹۷ با اهداء لوح سپاسی از اقدامات محسن جعفری نژاد مدیرکل و روح الله حفیقت رئیس اداره محیط زیست طبیعی استان در همکاری ومدیریت  پسماند روستاهای شهرستان دنا تجلیل کرد .

براساس این گزارش در این لوح تقدیرها  آمده است : جناب آقای مهندس  محسن جعفری نژاد و  برادر ارجمند جناب آقای روح الله حقیقت بی شک آنچه در عرصه حیات اجتماعی انسانها موجب دوام و ماندگاری آن می شود, خدمت صادقانه توام با خلوص نیت است. از شما به پاس خدمت ارزنده , در همکاری ومدیریت پسماند روستاهای شهرستان دنا که اثرات محیط زیستی مثبتی را به همراه داشته ,صمیمانه سپاسگذاری می نمایم .

گفتنی است تا قبل از این  بعلت نبود جایگاه واحدی برای دفن بهداشتی زباله  , برای روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده دنا, پراکندگی زباله در مناطق خطرات زیادی برای انسان ها و حیات وحش به همراه داشت  . این امر باعث شد  اداره کل حفاظت محیط زیست استان , پس از نشست های مستمر با کارشناسان سازمان مرکزی واستفاده از ظرفیت توان داخلی خود,  سرانجام مکان مشخصی برای جایگاه دفن زباله انتخاب نموده و طی نشست هایی که با فرماندار دنا , بخشدار و دهیاران روستاهای حاشیه دنا برگزارنمود مقرر گردید دهیاران نسبت به جمع آوری و انتقال زباله به این مکان اقدام نمایند تا از پراکندگی زباله در طبیعت جلوگیری شود لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات