شهرداری ها بیش از ۱۰۰۰وظیفه در ۲۴ ساعت انجام می‌دهند

شهرداری ها بیش از ۱۰۰۰وظیفه در ۲۴ ساعت انجام می‌دهند

شهردار همدان گفت:  شهرداری ها بیش از ۱۰۰۰وظیفه در ۲۴ ساعت انجام می‌دهند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  عباس صوفی، شهردار همدان در شصت و دومین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استانها با اشاره به مشکلات شهرداری ها گفت: گسترده‌ای بر عهده شهرداری است و شهرداری ها بیش از هزار وظیفه در ۲۴ ساعت انجام میدهند.

وی افزود: جمعیت شهرنشین در جهان ۶۰ درصد و در ایران ۷۰ درصد است. اما قوانین شهرداری ها مربوط به ۷۰ سال پیش است و تاکنون اصلاح اساسی انجام نشده است.

شهردار همدان بیان کرد: نمایندگان مجلس انتظار داریم اگر به دنبال خدمت به مردم هستند نیاز به منابع مالی شهرداری ها را تامین کنند. با همه ابعاد زندگی مردم درگیر هستند و مردم از شهرداریها انتظارات زیادی دارند.

وی با بیان اینکه در ظاهر شهردار به اسم مدیر شهر است اما در باطن اینگونه نیست گفت: چرا به شهرداریها آنچنان که باید توجه نمی شود مگر غیر از این است که ما به دنبال رضایتمندی مردم هستیم؟ اگر مطالعه‌ای انجام شود مشخص می گردد که بیشتر رضایت مندی مردم از شهرداری هاست.

صوفی با تاکید بر اینکه شهردار نباید نگران تامین منابع مالی باشد گفت: ما از زمانی که کار را شروع میکنیم به فکر تامین حقوق کارمندان هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات