چهل و پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهل و پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

چهل و پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حسین بخشایشی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون ، مهندس محمد ستارپور مشاور شورا در امور خدمات شهری و محیط زیست ، دکتر سحابی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه ،پیمان حسن زاده دبیر جلسات کمیسیونهای شورا در تاریخ ۹۷/۹/۱۰ با دستور جلسه اصلاح و مدیریت هدایت آبهای سطحی با توجه به بارش ها در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت شهادت عالم بزرگ آیت الله مدرس و روز مجلس گفت: مردم ایران اسلامی همیشه با آگاهی و بصیرت با انتخاب منخبین خود در مجلس شورای اسلامی در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی ایستاده است .

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: نوع رشادت ،شجاعت و جانبازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجازه نفوذ تهدیدات داخلی و خارجی را نداده است و امروز چهره ایران اسلامی را به یک چهره ملی و جهانی تبدیل کرده و در مواردی ضعف نمایندگان کشور مشکلاتی را ایجاد نموده است .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تمام توان در راستای بالا بردن نام ارومیه تلاش نموده اند که جای تقدیر و تشکر از ۳ نماینده توانمد شهر ارومیه است و امیدوارم ما نیز بعنوان منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر ارومیه بتوانیم سربلند و در جهت رضایت شهروندان تلاش نمائیم .

وی با اشاره به اینکه جامعه بر اساس خواست مردم پیش می رود گفت: مردم سرمایه اصلی نطام است و مسئولان نیز در راستای توجه به مسائل مذهبی و سیاسی و فرهنگی کشور تلاش می کنند .

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم نعمت های خدادادی به تهمت تبدیل شود گفت: امروز لطف پروردگار با بارش رحمت الهی شامل حال جامعه ما شده است و لذا نباید اجازه دهیم این نعمتها به تهدیدات برای شهروندان تبدیل شود .

حسین پناهی در ادامه سخنانش افزود: مدیریت و هدایت آبهای سطحی یکی از مهمترین موضوعاتی است که مورد توجه جدی کمیسیون خدمات شهری قرار گرفته است و از شهرداری ارومیه میخواهیم تا با ارائه تدابیر لازم و راهکارهای اساسی آبهای سطحی را در هنگام بارندگی هدایت نماید از این نعمت الهی در جهت احیای دریاچه ارومیه بیشترین بهره برداری را بنماید مخصوصا مدیریت در خروجی های شهر و هدایت داخلی و بیرون شهر به رودخانه شهرچایی و نهایتا به دریاچه ارومیه در کوهپایه ها با مدیریت و هدایت آن مزاحمت ها و هزینه های اضافی را کنترل نماید .

وی با تقدیر از مجموعه شهرداری ارومیه و مناطق پنجگانه گفت: شهرداری ارومیه با تمام توان اجازه وقوع مشکل در هنگام بارندگی اخیر را نداده اند که جا دارد از تلاش و زحمات شبانه روزی شهرداری ارومیه ،معاونت خدمات شهری و عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کرد .

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: امروز موضوع سد معبر و پیشگری از موضوعات و دغدغه های مدیریت شهری است که باید بطور منسجم و متمرکز با مدیریت معاونت خدمات شهری انجام گیرد .

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: نوع نگاهها به موضوع سد معبر باید اصلاح شود و با استفاده از نیروهای کارآمد و تخصصی بصورت سه شیفته در جهت رفع سد معبر اقدام نماید و هدایت و ساماندهی این عزیزان ، در جهت حل مشکلات شهری و شهروندی تلاش نمایند .

در ادامه جلسه دکتر سحابی معاون خدمات شهری گزارشی از آخرین وضعیت هدایت آبهای سطحی و اقدامات شهرداری ارومیه در زمان بارندگی را ارائه کرد .

گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری  به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات