چراغ‌ چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در پارک روشن شد

چراغ‌ چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان در پارک روشن شد

نمایش خیابانی " در پارک" به نویسندگی و کارگردانی رضا کریمی و بازیگری جعفر ولایتی، رضا دلالت، علی اصغر کریمی و ابوالفضل فتاحی کاری از هنرمندان کاشانی در فرهنگسرای فیض اجرا شد.

نمایش خیابانی " در پارک"  با موضوع شهروندی، محافظت از پارک ها و فضاهای سبز و مسئولیت پذیری مردم در این رابطه در فرهنگسرای مهر  نیز اجرا می شود.

نمایش صحنه ای " افرا" به نویسندگی بهرام بیضایی، کارگردانی احسان جانمی کاری از هنرمندان اصفهانی با موضوع اجتماعی و " استرالیا" به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی مهدی رضایی کاری از هنرمندان کاشانی با موضوع اجتماعی – آسیب ها اجتماعی در تالار مهربان و تماشاخانه ماه به روی صحنه می رود.

همچنین نمایش صحنه ای "صندوق ما راز داره" به نویسندگی مهدی صفاری نژاد و کارگردانی نسیم یاقوتی کاری از هنرمندان تهرانی در تماشاخانه نصر خانه تاریخی نقلی اجرا می شود.
کارگاه آموزشی در تالار مهرگان فرهنگسرای مهر و جشن تئاتر و مردم در فرهنگسرای المهدی نیز از دیگر برنامه های اجرایی روز نخست چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان است.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر به میزبانی فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان و با حمایت مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۹ تا ۱۵ آذر ماه در کاشان برگزار می شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات