تداوم فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری نجف آباد

تداوم فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری نجف آباد

تداوم فعالیتهای عمرانی و خدماتی شهرداری نجف آباد
معاون امور زیر بنائی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت قیر شاهد نوسانات چند برابری بوده است که همین امر در فعالیت پیمانکاران و پروژه های عمرانی شهرداری تاثیر منفی خود را گذاشته است.
فاضل اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ مناقصه در خصوص آسفالت معابر برگزار کرده ایم ولی متاسفانه هیچ پیمانکاری به دلیل ترس از نوسانات شدید قیمتی حاضر به شرکت در آن نشده است. البته برخی قراردادهای ما مربوط به قبل بوده و پیمانکار آن ها را بر اساس قیمت قیر در زمان انعقاد قرارداد به اتمام خواهد رساند.


مهندس مهدی فاضل در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری به فعال بودن اکثر پروژه های عمرانی مناطق پنج گانه اشاره کرد و بیان داشت: معطل بخشنامه جدید برنامه و بودجه نمانده ایم و با همه مشکلات طی تعاملی سازنده با پیمانکاران، روند اجرای طرح های مختلف را به پیش برده ایم.
فاضل به ادامه کار در پروژه های ساماندهی امام شرقی و بهسازی مسیر قنات شیر بچه در خیابان شریعتی شرقی اشاره کرد و گفت: در خصوص پروژه محور تفریحی بوستان زندگی نیز که همزمان از دو نقطه در حال انجام است، کار با سرعت قابل قبولی پیش می رود به طوری که علاوه بر ادامه ساخت مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، روند احداث سرویس های بهداشتی به همراه برج و کوشک تاریخی در نظر گرفته شده برای این مسیر نیز به زودی وارد فاز نازک کاری خواهد شد.


با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه های خدمات رسان، اجرای خطوط زیرساختی مختلف در این مسیر نیز در حال انجام است تا بعد از تکمیل پروژه، نیازی به حفاری مجدد و تخریب زیرساخت ها نباشد.

ادامه تلاش ها برای حل معضل آب های سطحی
معاون شهردار نجف آباد بخش پایانی سخنان خود را به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته جهت رفع مشکل روان آب های سطحی در نقاط مختلف شهر اختصاص داد و گفت: احداث حداقل ۲۵۰ چاه جذبی در سطح مناطق پنج گانه شروع شده تا به جای دفع آب های سطحی بتوانیم از این منابع برای تقویت سفره های آب زیرزمینی استفاده کنیم و در بارش های اخیر تعدادی از چاه های جذبی تکمیل شده، عملکرد قابل قبولی از خود نشان دادند.


مهدی فاضل حرکت در این مسیر را جزء سیاست های مهم شهرداری در دوره های چهارم و پنج شورای اسلامی شهر دانست و افزود: خوشبختانه با مجموعه تلاش های صورت گرفته در نقاطی مانند رجایی جنوبی، منتظری شمالی، بلوار شهید حججی، محدوده خیابان شیخ بهایی و تقاطع آن با شریعتی و خیابان ۲۲بهمن که طی سال های نه چندان دور با مشکلات جدی از نظر دفع آب های سطحی مواجه بودند، در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و در دیگر نقاط شناسایی شده نیز در حال رفع معایب موجود هستیم.
وی اذعان داشت: در پروژه ساماندهی خیابان امام شرقی نیز با برخی موانع و محدودیت ها در خصوص جابه جایی تیرهای چراغ برق مواجه شده بودیم که خوشبختانه طی جلسه اخیر با مدیر کل شرکت توزیع برق استان، این موانع نیز برطرف شده و کار با سرعت ادامه پیدا کرده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری نجف آباد

    منبع خبر

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد

    شهرداری نجف آباد یک شهرداری در شهر نجف آباد می باشد

      نظرات