لزوم ساماندهی تابلوهای ورودی شهر / کرج باید از ظرفیت هنرمندانی که دارد استفاده کند

لزوم ساماندهی تابلوهای ورودی شهر / کرج باید از ظرفیت هنرمندانی که دارد استفاده کند







رحیم خستو در نطق پیش از دستور صدو پنجمین جلسه  رسمی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: در تابلوهای ورودی به سمت شهر، کرج معرفی شده اما این در حالی است که برای معرفی شهرک های اطراف شهر، راهنمای خوبی وجود ندارد.

وی افزود: به منظور فراهم کردن رفاه حال شهروندان در خصوص مشخص بودن مسیر شهرک ها، تابلوهای ورودی اصلاح شود.

خستو با اشاره به نابسامان بودن تابلوهای ورودی شهر، گفت:  زیباسازی تابلوها و ورودی شهر در دستور کار قرار گیرد.

این عضو شورا ادامه داد: زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی چندین ستون دارد که این ستون ها می تواند برای طراحی ورودی شهر، محل مناسبی باشد.

وی تاکید کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج مسابقه ای در این خصوص برگزار کند و طرهای برتر را بر روی این ستون ها  پیاده کند.



اقدامات خوبی در موضوع اتوماسیون انجام گرفته است
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به اقدامات خوب انجام شده در خصوص اتوماسیون اشاره کرد و گفت:  مقرر شده بود کمیسیون ماده صد نیز به صورت اتوماسیون انجام شود که این اقدام هنوز صورت نگرفته است.

وی همچنین به موضوع نامشخص بودن زمین های بلا استفاده و ساختمان های نیمه کاره پرداخت و افزود: ضروری است کمیته خاصی تشکیل شده و این موارد بررسی شود.

خستو در ادامه ضمن قدردانی از شهردار کرج و سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری برای برگزاری همایش پیاده روی در روز جمعه به سمت کوه های عظیمیه، گفت: برگزاری این همایش کار ارزشمندی بود که امیدوارم تداوم یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در ادامه به ارایه گزارش مدیران مناطق پرداخت و یادآور شد: احساس من این است در گزارشاتی که مدیران مناطق ارایه می دهند اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیان نمی شود و بیشتر تمرکز بر روی ارایه اقدامات مالی است.

خستو یادآور شد:  امیدوارم از این پس در ارایه گزارش ها به موضوعات فرهنگی _ اجتماعی نیز پرداخته شود چرا که این حوزه ها نیز همپای حوزه مالی ضروری است.

وی در پایان با اشاره به لزوم شناخت و استفاده از ظرفیت هنرمندان، افزود:  باید مشخص شود چه هنرمندانی در شهر حضور دارند تا از وجود آن ها به عنوان سرمایه های فرهنگی _ اجتماعی استفاده شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرج

    منبع خبر

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج

    شهرداری کرج یک شهرداری در شهر کرج می باشد

      نظرات